2 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 257
travelup.comUS$ 259
Agoda.comUS$ 306
Beoordeeld op 6 oktober 2021 via mobiele applicatie

Hotel met karakter. Met de auto goed te bereiken en een parkeer garage op loopafstand. Ondanks de drukke straat kamers erg stil als je het raam dicht doet.
Bedden waren goed. Kamer en badkamer konden wel iets schoner. Vrij stoffig.
Ontbijt niet geprobeerd. Bij de bakkerij om de hoek ontbeten.
Ligging is prima, zo met de tram in het centrum.

Datum van verblijf: oktober 2021
Nicole Lagas, General Manager van The Manor Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2021

Beste Anne,

Graag bedanken wij u voor het achterlaten van een review op deze website.

Wat fijn om te horen dat u van de bedden en de ligging heeft genoten tijdens uw verblijf en dat wij u een prettig verblijf in Amsterdam hebben kunnen bieden.

We zullen uw beoordeling delen met ons team.

Wij verwelkomen u graag snel terug!

Met gastvrije groet,
... - Receptie

Beoordeeld op 4 oktober 2021

Echt een top hotel. Was een erg goed ontbijtje, enorm fijne en vriendelijke medewerkers en een tram die lekker dichtbij zat. Met een kwartiertje zat je in de stad. Wij zijn fan en we komen zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: oktober 2021

Beste Gast,

Graag bedanken wij u voor het achterlaten van een review op deze website.

Wat fijn om te horen dat u van het ontbijt en het personeel heeft genoten tijdens uw verblijf en dat wij u een prettig verblijf in Amsterdam hebben kunnen bieden.

We zullen uw beoordeling delen met ons team.

Wij verwelkomen u graag snel terug!

Met gastvrije groet,
... - Receptie

Beoordeeld op 30 september 2021

Best ok. Er vriendelijke ontvangst, keurige ruime kamer, voldoende uitgebreid ontbijt dat iets chaotisch verliep omwille van de coronamaatregelen. Goed bereikbaarheid met de wagen vanuit Amsterdam, Vlotte verbinding naar het centrum. Soepel parkeergelegenheid. Zeker geschikt.

Beoordeeld op 15 september 2021

Prima hotel. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij zouden er zeker nog eens terug gaan en ook zeker aanbevelen aan anderen. Ligging is prima. Kamers zijn niet groot maar wel netjes en schoon. Vriendelijk personeel.

Beoordeeld op 14 september 2021

slechte ervaring gehad bij aankomst onvriendelijk personeel
we voelden ons als nummer 'zoveel' in een fabriek, het was al laat bij het inchecken (21u) maar dan nog ...ontbijt was zogezegd volgeboekt maar de dag nadien konden we zonder probleem 4 ontbijten bijboeken, begrijpe wie kan