5 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
travelup.comUS$ 169
TravelocityUS$ 143
PricelineUS$ 142
Beoordeeld op 4 oktober 2021

Echt een top hotel. Was een erg goed ontbijtje, enorm fijne en vriendelijke medewerkers en een tram die lekker dichtbij zat. Met een kwartiertje zat je in de stad. Wij zijn fan en we komen zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: oktober 2021
Nicole Lagas, General Manager van The Manor Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2021

Beste Gast,

Graag bedanken wij u voor het achterlaten van een review op deze website.

Wat fijn om te horen dat u van het ontbijt en het personeel heeft genoten tijdens uw verblijf en dat wij u een prettig verblijf in Amsterdam hebben kunnen bieden.

We zullen uw beoordeling delen met ons team.

Wij verwelkomen u graag snel terug!

Met gastvrije groet,
... - Receptie

Beoordeeld op 30 september 2021

Best ok. Er vriendelijke ontvangst, keurige ruime kamer, voldoende uitgebreid ontbijt dat iets chaotisch verliep omwille van de coronamaatregelen. Goed bereikbaarheid met de wagen vanuit Amsterdam, Vlotte verbinding naar het centrum. Soepel parkeergelegenheid. Zeker geschikt.

Beoordeeld op 15 september 2021

Prima hotel. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij zouden er zeker nog eens terug gaan en ook zeker aanbevelen aan anderen. Ligging is prima. Kamers zijn niet groot maar wel netjes en schoon. Vriendelijk personeel.

Beoordeeld op 14 september 2021

slechte ervaring gehad bij aankomst onvriendelijk personeel
we voelden ons als nummer 'zoveel' in een fabriek, het was al laat bij het inchecken (21u) maar dan nog ...ontbijt was zogezegd volgeboekt maar de dag nadien konden we zonder probleem 4 ontbijten bijboeken, begrijpe wie kan

Beoordeeld op 29 augustus 2021

Dit was onze tweede verblijf in The Manor. Mijn vrouw en ik hebben vroeger in de Vrolikstraat gewoond en kennen de buurt. Ons eerste verblijf in The Manor in 2019 was ons goed bevallen. Vandaar dat we, op basis van de voor ons goede prijs/kwaliteitverhouding, weer voor dit hotel hebben gekozen. Het matras was heerlijk. Alles mooi schoon. En het ontbijt is fantastisch. Heerlijk om de dag zo te beginnen. Ga zo door.

Datum van verblijf: augustus 2021
Nicole Lagas, General Manager van The Manor Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2021

Beste gast,

Bedankt dat u te gast bent geweest bij The Manor Amsterdam. Wij zijn erg blij met uw positieve review.

Onze focus vandaag is om onze gasten de beste service te bieden. Naast onze fantastische kamers en het ontbijt willen we onze gast ook een onvergetelijke ervaring bezorgen; de perfecte service leveren, verrassen en je op je gemak stellen!

Namens alle medewerkers van The Manor Amsterdam, zouden we vereerd zijn u weer te mogen verwelkomen!

The Manor Amsterdam - Receptie