5 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
travelup.comUS$ 159
PricelineUS$ 142
Agoda.comUS$ 192
Beoordeeld op 15 september 2021

Prima hotel. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij zouden er zeker nog eens terug gaan en ook zeker aanbevelen aan anderen. Ligging is prima. Kamers zijn niet groot maar wel netjes en schoon. Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 14 september 2021

slechte ervaring gehad bij aankomst onvriendelijk personeel
we voelden ons als nummer 'zoveel' in een fabriek, het was al laat bij het inchecken (21u) maar dan nog ...ontbijt was zogezegd volgeboekt maar de dag nadien konden we zonder probleem 4 ontbijten bijboeken, begrijpe wie kan

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 29 augustus 2021

Dit was onze tweede verblijf in The Manor. Mijn vrouw en ik hebben vroeger in de Vrolikstraat gewoond en kennen de buurt. Ons eerste verblijf in The Manor in 2019 was ons goed bevallen. Vandaar dat we, op basis van de voor ons goede prijs/kwaliteitverhouding, weer voor dit hotel hebben gekozen. Het matras was heerlijk. Alles mooi schoon. En het ontbijt is fantastisch. Heerlijk om de dag zo te beginnen. Ga zo door.

Datum van verblijf: augustus 2021
Nicole Lagas, General Manager van The Manor Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2021

Beste gast,

Bedankt dat u te gast bent geweest bij The Manor Amsterdam. Wij zijn erg blij met uw positieve review.

Onze focus vandaag is om onze gasten de beste service te bieden. Naast onze fantastische kamers en het ontbijt willen we onze gast ook een onvergetelijke ervaring bezorgen; de perfecte service leveren, verrassen en je op je gemak stellen!

Namens alle medewerkers van The Manor Amsterdam, zouden we vereerd zijn u weer te mogen verwelkomen!

The Manor Amsterdam - Receptie

Beoordeeld op 29 augustus 2021

Wat n fantastisch verblijf, leuke locatie en werkelijk heerlijke bedden. Het ontbijt was ook goed en de bar was erg leuk om nog gezellig een wijntje te drinken. Om de hoek de Dappermarkt. Leuk om overheen te struinen. Het Oosterpark ook prachtig.

Beste gast,

Allereerst willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaring op deze website.

We zijn verheugd te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf in The Manor Amsterdam. Wat fijn dat u heeft genoten van onze mooie locatie, het onbtijt en onze gezellige bar.
Het is een fantastisch compliment om zo hoog beoordeeld te worden en we hebben uw recensie met ons team gedeeld.

Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst nogmaals verwelkomen.

The Manor Amsterdam - Receptie

Beoordeeld op 24 augustus 2021

Ruime luxueuze kamer, grote badkamer. Vriendelijk personeel, warm ontvangst. Dicht bij openbaar vervoer, binnen 10 minuten in hartje centrum. Treinstation op 5minuten loop afstand. Lekker restaurant, heerlijk gegeten.

Datum van verblijf: augustus 2021
Nicole Lagas, General Manager van The Manor Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2021

Beste Asteen,
Heel vriendelijk dank voor de mooie review! Graag weer tot ziens in The Manor!
Receptie team.