5 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 20/08/22
Trip.com
Hotels.comUS$ 150
travelup.comUS$ 162
Agoda.comUS$ 194
Beoordeeld op 24 augustus 2021

Ruime luxueuze kamer, grote badkamer. Vriendelijk personeel, warm ontvangst. Dicht bij openbaar vervoer, binnen 10 minuten in hartje centrum. Treinstation op 5minuten loop afstand. Lekker restaurant, heerlijk gegeten.

Datum van verblijf: augustus 2021
Nicole Lagas, General Manager van The Manor Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2021

Beste Asteen,
Heel vriendelijk dank voor de mooie review! Graag weer tot ziens in The Manor!
Receptie team.

Beoordeeld op 21 augustus 2021

De check-in ging prima. We werden ontvangen door een bijzonder aardig meisje bij de receptie en kregen een upgrade naar een luxe kamer. Ik had dmv een Social Deal gereserveerd. De kamer (221) was niet groot maar wel schoon. Er was een badkamer met bad waarin je staand moest douchen. Er was een nespresso machine en een mini ijskast maar die was afgesloten. Er was ook een kluisje. De airco hebben wij uitgezet. Ramen konden open. Uitzicht aan achterzijde was niet geweldig. Groot nadeel vonden wij de krakende vloer boven ons. De gast op de derde verdieping liep in de kamer telkens heen en weer (ook om half 3 snachts) en dat hoor je op de 2e etage erg goed. Was bijzonder storend. Het ontbijt was goed. Je geeft vooraf het tijdslot aan dat je wilt ontbijten dus het is er rustig. Wel is het advies daar een bordje te plaatsen voor de gasten dat bediening aan tafel is afgezien van de sappen en koffie. Dat was ons niet duidelijk. Je krijgt een standaard assortiment aan ontbijtwaren op tafel. Was wel voldoende voor ons. Onze OV fiets konden we voor de deur kwijt. Wij vonden het een prima hotel maar zouden vanwege de geluidsoverlast geen tweede keer gaan.

Kamertip: Geen 2e etage. Vraag om bovenste verdieping. Uitzicht aan achterzijde is niet fraai

Beste Y Vetter,
Dank voor de mooie uitgebreide review. Het gebouw van The Manor is het oude Burgerziekenhuis van Amsterdam. Een enkele kamer heeft een houten vloer. Heel vervelend om te horen dat u daar last van heeft gehad. Fijn om te vernemen dat u lekker rustig heeft kunnen ontbijten met het tijdslot!
We hopen dat u ons toch een tweede kans geeft, dan zorgen we ervoor dat u geen geluidsoverlast heeft van boven buren.
Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 20 augustus 2021

Het hotel is heel goed . We waren hier voor de 2 de keer en gaan zeker nog eens terug . Fijne uitvalsbasis om de stad te gaan verkennen De ligging de kamers . Het ontbijt is ook prima .Het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. zeker een aanrader.

Beoordeeld op 14 augustus 2021

Prima locatie maar bij een 4sterrenhotel verwacht ik vriendelijke ontvangst, minder gehorige kamers, minibar op kamer, een royaler ontbijt en de optie van roomservice. Verder zou ik het hotel adviseren om wat meer gezelligheid te creëren door een fijne lounge, bar.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 augustus 2021 via mobiele applicatie

Mooi hotel in Amsterdam-Oost. Hele mooie, nieuwe kamers en erg sfeervol. Alles netjes en schoon. Ontbijt was niet veel maar toch genoeg. Ligging is goed en afstand naar het centrum is op zich goed te doen. Je moet je wel goed verdiepen in het openbaar vervoer. Hotel is absoluut een aanrader!

Kamertip: Parkeer bij Q-parc oost, 350 meter vh hotel af. Dat is goedkoper per dag dan bij het hotel zelf. Verdiep je verder goed in het openbaar vervoer. Met de tram kom je overal..