Beoordeeld op 6 juli 2020

Mooi hotel met grote kamer met leuke balkons, vriendelijk personeel. De kamer was schoon en ruime badkamer en goede airco. leuke restaurantjes in de buurt, ook cultureel is er genoeg te doen. Het openbaar is niet ver van het hotel.

Datum van verblijf: juli 2020
nicole lagas, General Manager van The Manor Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste gast,

Graag bedanken wij u voor het achterlaten van een review op deze website.

Wat fijn om te horen dat u van de kamer, het personeel en de restaurantjes in de buurt heeft genoten tijdens uw verblijf en dat wij u een prettig verblijf in Amsterdam hebben kunnen bieden.

We zullen u complimenten delen met het team.

Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 6 juli 2020

Zeer tevreden van ons verblijf. Ruime, propere kamers. Goede ligging. Het personeel is zeer vriendelijk. Het ontbijt was zeer lekker. Het was een ontbijtpakket ipv buffet. Alles was aanwezig. Lekker eten en drinken.

Datum van verblijf: juli 2020

Beste gast,

Graag bedanken wij u voor het achterlaten van een review op deze website.

Wat fijn om te horen dat u van heeft genoten tijdens uw verblijf en dat wij u een prettig verblijf in Amsterdam hebben kunnen bieden.

We zullen u complimenten delen met het team.

Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 29 juni 2020

Vierde keer in dit hotel, leuke kamers, heel vriendelijke stuff, gezellige buurt,
goede ligging!
Ontbijt iets minder uitgebreid dan ik zou verwachten ( geen buffet, vooraf samengesteld pakket dus je kan zelf niet de smaken yoghurt of soort beleg ofzo kiezen). Maar verder top! En echt uitstekende bedden!

Datum van verblijf: juni 2020
nicole lagas, General Manager van The Manor Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Dank u wel,

Het is heel fijn om te horen dat u een fijn verblijf bij ons hebt gehad! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Wij hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen!

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 29 juni 2020

Voor mij was het puur genieten in dit prachtige, historische hotel. Het personeel is zeer klatvriendelijk, professioneel en behulpzaam. Zelfs met de restricties ivm covid19, is het een genot om hier te verblijven. Mijn kamer was netjes, schoon en comfortabel met een mooi uitzicht. Het ontbijt goed verzorgd. De sfeer aangenaam, rustig en classy. Een absolute aanrader!

Datum van verblijf: juni 2020
  • Reistype: Reisde alleen

Beste Tamara,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen over je recente verblijf in The Manor Amsterdam.

We zijn blij om te lezen dat u zo'n plezierige tijd bij ons heeft gehad. Wij danken u voor uw positieve opmerkingen over ons personeel, kamer en ontbijt.

We hebben uw ervaring gedeeld met onze collega's.
Wij heten u graag weer van harte welkom in The Manor Amsterdam!

Met vriendelijke groeten,
Nicole Lagas - General Manager

Beoordeeld op 2 juni 2020

Heerlijk verblijf op een goede uitvalsbasis in Amsterdam, zoals we hadden verwacht. Het was strandweer dus deze keer weinig van de stad gezien. Wel goede plek voor het vinden/,bereiken van fijne eetgelegenheden.

Datum van verblijf: mei 2020
The Manor Hotel, General Manager van The Manor Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2020

Beste Arend,

Graag bedanken wij u voor het achterlaten van een review op deze website.

Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf en dat u een fijne tijd in Amsterdam heeft ervaren.

We zullen uw review met ons team delen. Graag verwelkomen wij u snel weer terug!

Lisa Puts
The Manor Amsterdam - Receptie