Geachte Arno T,
Bedankt voor uw review en uw verblijf.
Het spijt mij te lezen dat u niet geheel tevreden was met uw verblijf bij ons.
Mijn oprechte excuses voor de ongemakken die u heeft ervaren bij de Front Office en in SkyLounge Amsterdam. Ik begrijp dat wachttijden onplezierig zijn, mijn excuses dat wij u niet onze hoge service standaarden hebben kunnen laten ervaren op dit gebied. De Hilton Honors priority desk wordt vooral gebruikt door onze vele Hilton Honors gasten, het spijt me dat dit voor teleurstelling heeft gezorgd bij u.
Uw feedback wordt zeer gewaardeerd en gedeeld met de teams om te voorkomen dat dit nogmaals voor zal komen.
Wat jammer dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan met betrekking tot het design van onze hotelkamers en de iMac. De koffie en thee faciliteiten bevinden zich op iedere kamer in de onderste lade van het bureau, mijn excuses als dit niet duidelijk aan u is uitgelegd.
Ik hoop dat u heeft genoten van onze locatie midden in het centrum van Amsterdam, ondanks de ongemakken die u heeft ervaren.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen om u de service te kunnen bieden die u van ons mag verwachten.
Hartelijke groet,
Caroline