TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 23 augustus 2019

De Sky lounge op de bovenste etage van het Double Tree Hilton hotel biedt je een prachtig uitzicht op Amsterdam.
Zowel op het Centrum als ook op het hippe Amsterdam noord met het IJ er tussen!
De koffie is lekker met heerlijke zelf gemaakt bonbon, wel prijzig maar ok de plek is top!

Datum van verblijf: augustus 2019
Caroline_Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

Geachte Ruud,

Bedankt voor uw fantastische review en voor uw geweldige review.

Het team is erg blij te horen dat u een geweldige tijd heeft gehad boven Amsterdam en van de zon, het uitzicht en de service heeft genoten. U heeft onze dag nog leuker gemaakt met deze mooie woorden.

We hopen u nogmaals te morgen verwelkomen!

Beoordeeld op 22 augustus 2019

Frontdesk steeds onderbezet. Prioritylane biedt geen uitkomst hierbij.

Toegang executive lounge was niet geactiveerd op de kaart. Weer in de rij?
Grote kamer die zeer schamel was ingericht. Kleine badkamer.
Geen waterkoker of koffieapparaat.
Onbegrijpelijke Apple TV waarbij het radiogeluid door de tv zender heen kwam.
Ook in de skybar wachten door onderbezetting.

Locatie is prima maar dat maakt de hoge prijs niet goed.

Datum van verblijf: augustus 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Caroline_Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2019

Geachte Arno T,

Bedankt voor uw review en uw verblijf.

Het spijt mij te lezen dat u niet geheel tevreden was met uw verblijf bij ons.
Mijn oprechte excuses voor de ongemakken die u heeft ervaren bij de Front Office en in SkyLounge Amsterdam. Ik begrijp dat wachttijden onplezierig zijn, mijn excuses dat wij u niet onze hoge service standaarden hebben kunnen laten ervaren op dit gebied. De Hilton Honors priority desk wordt vooral gebruikt door onze vele Hilton Honors gasten, het spijt me dat dit voor teleurstelling heeft gezorgd bij u.
Uw feedback wordt zeer gewaardeerd en gedeeld met de teams om te voorkomen dat dit nogmaals voor zal komen.

Wat jammer dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan met betrekking tot het design van onze hotelkamers en de iMac. De koffie en thee faciliteiten bevinden zich op iedere kamer in de onderste lade van het bureau, mijn excuses als dit niet duidelijk aan u is uitgelegd.

Ik hoop dat u heeft genoten van onze locatie midden in het centrum van Amsterdam, ondanks de ongemakken die u heeft ervaren.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen om u de service te kunnen bieden die u van ons mag verwachten.

Beoordeeld op 19 juni 2019

Kamer en badkamer klein voor 2 personen, de locatie van het hotel is perfect aan het water. We verbleven maar kort op onze kamer maar gezien de prijs van de kamer had ik er meer van verwacht, zeker als ik de kamer vergelijk met kamers van deze keten in andere steden.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Caroline_Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2019

Geachte heer Howard,

Bedankt voor uw verblijf en uw aanvullende feedback.

Het doet me deugt om te lezen dat u van ons hotel en locatie heeft kunnen genieten tijdens uw korte verblijf in onze hoofdstad! Tot mijn spijt zie ik dat wij niet geheel aan uw verwachtingen hebben voldaan met betrekking tot de kamer. Het hotel probeert zo zorgvuldig mogelijk de prijzen in te richten. Naast de service, faciliteiten en locatie van ons hotel in het Centrum van Amsterdam zijn wij ook afhankelijk van de vraag in de markt die fluctueert aan de hand van het seizoen. Amsterdam is erg drukbezocht in de zomer maanden!

Desalniettemin, hopen wij dat u fijn verblijf heeft gehad en dat u heb kunnen genieten van alles wat Amsterdam te bieden heeft. Wij hopen dat wij u in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 16 februari 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel, mooi uitzicht op de 9e etage in een niet te grote of te kleine kamer. Temperatuur in de kamer in orde. De kussens waren wat ongemakkelijk en de keuze om een imac ipv een reguliere tv op de kamer te plaatsen is heel apart. Op de hallen was het te warm naar mijn gevoel. Ontbijt is uitgebreid en prima, alles is aanwezig. Diner is ook meer dan goed. Qua prijzen in de sky bar is het net Ibiza... niet te doen. Parkeren is voor amsterdamse begrippen niet zo duur als verwacht en je staat zo in de lobby. In en uit checken ging vlot en personeel is vriendlijk.

Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Caroline_Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2019

Geachte gast,

Hartelijk bedankt voor uw bezoek aan ons hotel en voor uw gedetailleerde feedback.
Het is fijn om te lezen dat u van uw verblijf en het uitzicht van de kamer heeft genoten en het personeel als vriendelijk heeft ervaren. Graag wil ik u informeren dat u tijdens uw verblijf altijd onze ‘Careline’ k unt contacteren om uw verblijf nog beter te maken; wij hadden u graag voorzien van andere kussens.
Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen.

General Manager

Beoordeeld op 15 januari 2019

We waren vroeg met inchecken helaas was de kamer nog niet klaar. Toen een upgrade gedaan naar een luxere kamer die wel klaar was. Het was weer de beste kamer van het hotel de Ij-suite of wel na de naamsverandering de East Dock Suite. Wij hadden hier al eens in verbleven. De kamer is lekker riant met een eigen dakterras en mooie uitzichten rondom en vooral over het ij. Er stond nu wel een betere bank in en een leuke kerstboom ons verblijf was ook net voor de kerstdagen. Wat wel jammer blijft van deze kamer is dat het bed vrij klein is en erg hard ligt dit kan beter bij Hilton ik beter gelegen. En de badkamer is erg klein tot de grote van de suite ook geen dubble wastafel en geen aparte wc. De kamer ligt wel lekker rustig voor het uitzicht kan je hem zeker een keertje boeken.

Kamertip: Kies een kamer aan het einde van het pand voor je rust
Datum van verblijf: december 2018
Caroline_Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2019

Geachte Rob6669,

Bedankt voor uw recente verblijf bij Doubletree by Hilton Amsterdam Centraal Station en dat u het moment neemt om uw verblijf te beoordelen.
Het is goed om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in de East Dock Suite tijdens de kerstperiode. Hopelijk heeft u de tijd genomen om te genieten van uw prive dakterras en de lichten van Amsterdam te beworderen.

Tot mijn spijt, was de grote van de King size bed en de badkamer niet to uw verwachtingen. Voor de volgende keer willen wij u graag op attenderen dat wij een Careline hebben die 24/7 bereikbaar is voor al uw vragen en opmerkingen.

Het is ons een genoegen om u te helpen en uw ervaring met ons te verbeteren - in dit geval door u een of meer matrasbeschermers aan te bieden.Om u een derde keer te kunnen verwelcomen in het hotel zou een groot genot zijn van mij en mijn 350 andere collegas.

General Manager