Beoordeeld op 14 december 2018

Mooi hotel op prachtige en praktische lokatie. Perfecte service. Goede parkeer mogelijkheden onder het hotel. Kamers schoon maar wat eenvoudig ten opzichte van het geheel. Fantastisch restaurant met top grill kaart.

Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Caroline_Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2018

Beste gast,

Heel erg bedankt voor uw recente verblijf in ons hotel. We zijn blij om te zien dat u een aangenaam verblijf bij ons hebt gehad!

We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 26 november 2018 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel op loopafstand van het CS. Zeer vriendelijk ontvangst, mooie kamer op de vijfde verdieping met uitzicht over Amsterdam. Eerst een cocktail gedronken in de Skylounge en daarna genoten van het lekkere eten van Eastwood. De volgende dag een heerlijk ontbijt in de Executive lounge. Een gedenkwaardig verblijf. Ik heb genoten.

Datum van verblijf: november 2018
Caroline_Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2018

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf en uw positieve woorden. We zijn blij te horen dat u heeft genoten van uw verblijf.

We hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen wanneer u een bezoek brengt aan Amsterdam!

Beoordeeld op 14 november 2018 via mobiele applicatie

Super goed verblijf in dit hotel. Mooie kamer met uitzicht op de stad (deluxe room). Ruime kamer met eenvoudige badkamer maar helemaal prima! Heerlijk gegeten beneden bij Eastwood restaurant. Dankzij de ligging van het hotel zit je heel snel in het centrum!

Datum van verblijf: november 2018
Caroline_Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2018

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij ons en uw positieve woorden. We zijn blij te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en uw diner in Eastwood Beer & Grill.

We hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 30 augustus 2018 via mobiele applicatie

De kamers zijn simpel maar zeer modern en functioneel ingericht. Niks op aan te merken. Schoon en kleine maar fijne badkamer met perfect werkende douche.
Vriendelijke ontvangst aan de receptie met een kleine tractatie.
Ontbijt uitstekend.

Ligginf is super. Naast centraal station.

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Caroline_Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2018

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf en het delen van uw positieve woorden. We zijn blij te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

Super mooie locatie met prachtig uitzicht over mooi Amsterdam. De prijzen zijn alleen veelte hoog. Krijgt wel nootjes en iets bij je drankje maar ook niet altijd.. Leuk om gezien te hebben dat zeker! Maar niet om elke week heen te gaan;)

Datum van verblijf: augustus 2018
Caroline_Receveur, General Manager van DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018

Beste Gast,

Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat uw bezoek aan SkyLounge Amsterdam naar wens was. We hopen u hier nog eens te mogen verwelkomen.