Vandaag geopend: 17:00 - 22:00

Hoevelaken, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 24 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Amsterdam
vanaf 31,85 US$
vanaf 23,47 US$
vanaf 18,78 US$
vanaf 25,15 US$
Beoordeeld op 27 maart 2020

was super leuke ervaring super vriendelijk personeel en lekker eten mooie trein helemaal top heel leuk om te doen

Beoordeeld op 14 maart 2020 via mobiele applicatie

Vriendelijk service team, heerlijk eten en erg leuke ambiance. Geslaagd uitje, weer eens wat anders dan ‘gewoon naar een restaurant’. Een aanrader!

Beoordeeld op 9 maart 2020 via mobiele applicatie

Leuk ook met kinderen van 2 en 5.

Bediening top zo zie je het niet meer in restaurants heden ten dagen.

Aanbeveling dit moet je gedaan hebben!

Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

Vanuit Den Bosch een ritje met de dinnertrain gedaan. Een aantal jaar geleden ook gedaan vanuit Amsterdam. Toen stond de rode loper klaar. Nu stonden we best wel eventjes in de kou te wachten.
Na de vorige keer waren we zeker enthousiast en hebben vol genoten.
Niet beseffend dat eea aangepast zou zijn, gingen we vol goede moed en enthousiasme naar Den Bosch.
Al snel werd duidelijk dat dus het concept best wel aangepast is. De trein rijdt ja. En er is een diner. Dat is zeker het zelfde uiteraard. Maar voorheen was het een meer exclusieve experience. Nu is het wat meer toegankelijk voor iedereen wellicht. We worden uitermate vriendelijk begroet bij binnenkomst. De tafeltjes zijn netjes gedekt. Niet met een tafelkleed maar wel netjes. We wilde graag cava bestellen maar die stond niet op de kaart. Die moest je blijkbaar van te horen bestellen. We spreken met de manager. Hij licht ons zeer vriendelijk en innemend in over het beleid van de cava. Uiteindelijk regelt hij voor ons een flesje. We bestellen ook een flesje rood. Prima. Eenvoudig maar niet duur.
De trein rijdt best door. Het is wel merkbaar dat je in de trein zit. En dat is uiteraard ook het idee. We hebben Vega besteld. Het eten is lekker en helemaal prima. Niks op aan te merken. Behalve misschien het broodje. Beetje oud.
Concluderend. Zeker een aanrader. Alleen niet de romantische ervaring waar ik op gehoopt had met een linnen tafelkleedje en een echt goed glas wijn. Maar daar is de prijs ook niet naar.
Misschien is een eerste en tweede klas een optie ? Eerste klas waar je de keuzes hebt voor iets meer luxe en exclusieve wijnen?

Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

Een treinritje! Wat is daar nu zo bijzonder aan, dacht ik! Maar wat is dit super leuk om te doen, zeg! Voortreffelijk diner en service. Vriendelijk en leuk personeel maakt het helemaal af, ik kan niet anders zeggen.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

De Dinertrain is een leuke en gezellige manier om eens op een andere manier te eten. Het diner was van prima kwaliteit, misschien wat weinig. Een volgende keer wel in een ander jaargetijde, zodat je ook kunt genieten van het landschap.