Vandaag geopend: 10:00 - 19:00
Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op Tripadvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema

vanaf 30,10 US$
Meer info
Beoordeeld op 1 oktober 2020 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Ticket Wondr-ervaring 11+

Hele leuke dag gehad! Goed idee voor een dagje met de meiden. Personeel helpt graag met maken van foto’s! Super handig. Sommige kamers hebben ook nog een camera, die foto’s krijg je later toegestuurd, top quality!

Datum van activiteit: september 2020
digitalwondr, Guest Relations Manager van WONDR Experience, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2020

Dank voor je bezoek aan WONDR en de fijne review! We stellen het zeer op prijs dat je de moeite neemt om een review te schrijven. De mooie foto's als resultaat van een dag vol lol is precies wat wij onze gasten willen meegeven! Hopelijk tot in de toekomst!

Beoordeeld op 20 september 2020 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Ticket Wondr-ervaring 11+

Alle tijd gehad om leuke foto's te maken. Elke kamer was weer een verrassing. Met de QR code leuke foto's en korte filmpjes

digitalwondr, Guest Relations Manager van WONDR Experience, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2020

Beoordeeld op 17 september 2020 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Ticket Wondr-ervaring 11+

Megaleuke middag gehad, fotografe geboekt. Je wordt gewoon vrolijk als je hier geweest bent. Lachen gieren en brullen

Datum van activiteit: september 2020

Hartelijk dank voor je bezoek aan WONDR en de fijne review. We stellen het zeer op prijs dat je de tijd en moeite neemt om een review te schrijven. Goed om te vernemen dat het is gelukt om je over te geven aan het moment. Dit is precies wat wij willen bereiken bij onze gasten .Hopelijk mogen we je nogmaals verwelkomen in de toekomst!

Beoordeeld op 17 september 2020 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Ticket Wondr-ervaring 11+

Mega leuk museum !! Echt tof ! :) ik zou er zo nog een keer heen gaan. Voor alle leeftijden en foto freaks geschikt.

Datum van activiteit: september 2020

Dank voor je bezoek aan WONDR en de fijne review! We stellen het zeer op prijs dat je de moeite neemt om een review te schrijven. Fijn om te vernemen dat je het leuk hebt gehad.Hopelijk mogen we je nogmaals verwelkomen in de toekomst!

Beoordeeld op 8 september 2020 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Ticket Wondr-ervaring 11+

Ballenbak was echt leuk, maar ik vond het een beetje jammer dat de focus leuk te liggen op het maken van foto's. Natuurlijk snap ik dat daar wel een grote groep mee bereikt wordt, maar we hebben echt een kwartier gewacht op een groep Franse meiden die één van de camera's volledig bezet hielden.

Datum van activiteit: september 2020
digitalwondr, Customer service van WONDR Experience, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2020

Bedankt voor je review! fijn dat jullie een leuke experience hebben beleefd en dat jullie lekker los konden gaan in onze azuur blauwe zee van ballen. We vinden het belangrijk dat je creatief bezig kan zijn en dat ook met foto's maken! Er zijn natuurlijk altijd mensen die net meer foto's maken dan andere, ik hoop dat jullie als nog hebben genoten van alle interactieve kamers.

We hopen jullie snel weer eens terug te zien in ons roze paradijsje!

Love,
WONDR