Opslaan

vanaf 73,00 US$
vanaf 40,23 US$
vanaf 113,10 US$
Beoordeeld op 13 maart 2020 via mobiele applicatie

Eerste bezoek sinds zeer lange tijd. Grote collectie uit de diverse periodes maar toch gemis van enkele top stukken (national Gallery). Geheel komt in vergelijking met Rijksmuseum wat rommelig over

Beoordeeld op 10 maart 2020

Het museum en de tentoonstellingen waren prachtig.Heel erg genoten. Fijn dat er een audiotour is zodat ik extra info kreeg en dingen zag die ik anders niet zou hebben opgemerkt.
Minpuntje was dat er een groep was die nogal een luide uitleg kregen .

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 9 maart 2020

Zeer goede service. En een zeer ruim assortiment. De chefkok was zeer fanatiek. Het is zonder twijfel een aanrader

Beoordeeld op 9 maart 2020 via mobiele applicatie

Gideon Smit gaf ons uitstekende service. Hij was vriendelijk tegenover onze vriendengroep, en de voedsel was verrukkelijk. 5/5

Beoordeeld op 3 maart 2020 via mobiele applicatie

Dit museum is een van de creatieve hoogtepunten in Amsterdam. Schitterende collectie van meer dan 200 schilderijen en meer dan 500 tekeningen. Tekeningen worden maar spaarzaam getoond vanwege kwetsbaarheid. Verzameling schilderijen ruim en mooi opgebouwd van het begin in de Borinage tot het einde in Arles. Maar 37 geworden, maar een zeer indrukwekkend oeuvre. Kaarten van te voren online bestellen. Scheelt je veel tijd. Er wordt gewerkt met tijdslots, dus de drukte is te overzien. Top!