Opslaan

Rijksmuseum privétour
5 beoordelingen
vanaf 68,59 US$
Beoordeeld op 13 maart 2020 via mobiele applicatie

Weer eens bezocht ivm de Caravaggio en Bernini tentoonstelling. Die veel niet mee (weinig Bernini), maar de “rest” van het museum blijft imposant, zowel de collectie als het gebouw

Datum van activiteit: maart 2020
Rijksmuseum, Manager van Rijksmuseum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2020

Bedankt voor je review. Wat leuk dat ons al vaker hebt bezocht. Een tip voor je volgende bezoek: download de gratis app met rondleidingen. Er zijn tours over de hoogtepunten, gebouw en koloniale geschiedenis bijvoorbeeld.
Tot de volgende keer!
Nick - Rijksmuseum

Beoordeeld op 8 maart 2020

Het was zeker leuk dat deze escape game ons door een deel van het museum leidde, maar het was meer een speurtocht dan een escape game. We hebben de ruimte gevonden waar we uit moesten komen en is altijd leuk, maar we hadden zeker meer verwacht.

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

Ben met mijn kinderen. 16-18-21-28 naar het Rijksmuseum geweest.
Het zijn niet van de culturele. Maar zij hebben ook genoten van alle schilderijen ed
Was een heerlijke middag.

Beoordeeld op 7 maart 2020 via mobiele applicatie

Wat een prachtig museum blijft dit toch, zoveel te zien. Echt genieten in een mooi gebouw met een enorme collectie!

Beoordeeld op 6 maart 2020

Tentoonstelling Carvaggio - Bernini bezocht. Interessante thematische indeling, waarbij de beeldhouwkunst echt "uit de kunst" is.