“Na bezoek aan museum ”

Geclassificeerd als nr. 1.347 van 4.432 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Amsterdam-Noord
Wijk: Amsterdam-Noord
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na bezoek aan museum , ff hierheen.
Al veel over gehoord , was ons eerste bezoek hier;biertje bitterballetje, Nacho
Prima atmosphere, leuke vriendelijke bediening ..

Datum van bezoek: maart 2020

12 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk trendy restaurant binnen het gebouw van de NDSM. Deels industrieel interieur. Keurige overzichtelijke kaart. Smaakvolle gerechten tegen zeer redelijke prijzen. Vriendelijk personeel. De moeite waard.

Datum van bezoek: maart 2020
23 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het oude NDSM terrein gelegen gebouw waar het goed toeven is. Veel op het gebied van bier, maar de rest kwam zeker niets tekort. Gezellig druk in een indrukwekkende omgeving. Ook goed gegeten.

20 februari 2020 beoordeeld

Weer heerlijk gegeten!! Ik ben normaal niet iemand die de groente bij der hoofdgerecht op eet maar hier... mmm! Daarnaast altijd super vriendelijke en vlotte bediening. Het was weer een lekker avondje!

16 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we heerlijk gegeten, de eendenborst is heerlijk en de vegetarische gerechten zijn super!! Een aanrader!!!

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die IJver bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In IJver geweest? Deel je ervaringen!