Beoordeeld op 30 december 2013

In het voorjaar zijn we een lang weekend naar amsterdam geweest en hebben we Mauro geboekt. Het is een prima hotel, schoon en netjes op een top locatie! De stad is natuurlijk geweldig, de prijs kwaliteit verhouding is goed.

Datum van verblijf: mei 2013
Beoordeeld op 30 oktober 2013

Op minimale afstand van het centraal station, in hartje Amsterdam een geweldig hotel. De eigenaren zijn zeer gastvrij en zorgen voor een huislijke sfeer. Het hotel is betaalbaar en zonder bijkomende kosten.

Datum van verblijf: oktober 2013
Beoordeeld op 6 december 2012 via mobiele applicatie

Beste, meest gastvrije hotel in Amsterdam. Berry en Marcel zijn perfecte gastheren. Betaalbaar, nette kamers, altijd open voor vragen. Zeer centraal gelegen in de gezelligste buurt van Amsterdam. Probeer ook de diverse goede restaurants in de buurt!!

Datum van verblijf: december 2012
Beoordeeld op 30 december 2011

Grote kamer, luxe badkamer, lekker ontbijt, luxueuze details, vriendelijke bediening en ideaal gelegen!

Datum van verblijf: december 2011
Beoordeeld op 6 augustus 2010

Van 23 t/m 25 juli verbleven wij voor onze Honeymoon in Mauro Mansion. Mauro is een zeer mooi, kleinschalig hotel in een authentiek grachtenpand in het hartje van Amsterdam. Onze kamer was super mooi met een jacuzzi en uitzicht op de gracht.
De bediening van Berry en Marcel was perfect en met alle vragen konden we bij hun terecht. Het ontbijt was heerlijk en we konden zelfs gebruik maken van de aanwezige boeken en dvd's die we op onze kamer konden kijken.
Vanwege de persoonlijke aandacht van Berry en Marcel, de centrale ligging van het rustige hotel, de luxe hotelkamer en de gezelligheid van Amsterdam was het voor ons een geweldig huwelijksweekend.
Een grote aanrader voor iedereen die Amsterdam wilt bezoeken.

Datum van verblijf: juli 2010
  • Reistype: Reisde voor zaken