“Schandalig wat er gebeurde”
Beoordeling van Restaurant Gijsbrecht

Restaurant Gijsbrecht
Geclassificeerd als nr. 1.682 van 4.438 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Zuideramstel
Beschrijving: Balans en eenvoud zijn de sleutelwoorden voor restaurant Gijsbrecht. De kaart wordt opgemaakt op basis van seizoensgebonden producten. Het liefst biologisch en lokaal. Naast onze dagverse oesters, bijzondere selectie Nederlandse kazen & charcuterie, maken onze Europese wijnen uw lunch of diner compleet. Onze kaart is gebaseerd op wat het seizoen te bieden heeft. Wij ontvangen jullie graag in het Gijsbrecht van Aemstelpark op de zuid as. Makkelijk bereikbaar, midden in het park, aan het water en parkeren voor de deur. Restaurant Gijsbrecht is een perfecte locatie voor de ontvangst van groepen, uw zakelijk relatie of een besloten feest. Bij ons dineert en borrelt u op culinair niveau in een fijne ambiance op een unieke en rustige locatie in het Gijsbrecht van Aemstelpark. Uiteraard is er de mogelijkheid om met uw gezelschap in een afgescheiden ruimte te lunchen, borrelen of te dineren (max 18 Pers). U kunt onze locatie ook in zijn geheel afhuren voor bijvoorbeeld een feest.
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Schandalig wat er gebeurde keurig gereserveerd ook nog mail om
Te bevestigen en vrijdagavond stonden we met mijn oude tante van 88 voor een dichte deur! Wat een service

Datum van bezoek: maart 2020

24 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond heerlijk gegeten bij gijsbrecht. Een warme ontvangst in een sfeervol restaurant. Snel een lekker stukje brood op tafel. De kaart is creatief. De prijs/kwaliteit perfect. De gerechten zijn creatief, de borden mooi opgemaakt, goede wijnadviezen en de bediening is professioneel en prettig. Al heel lang niet zo’n lekker desert gehad. Chapeau. Absolute aanrader. Ben benieuwd naar het terras volgende zomer.

16 november 2019 beoordeeld

Doet de voorganger (Halve Maen) vergeten. Netjes heringericht en opgeknapt.
Menukaart exclusief. Veel met vis en paddestoelen, maar voldoende keuze in andere richtingen. Voor- en hoofdgerecht straalden met veel zorg opgemaakte borden uit. Daarom was de wat flets-uitziende kaasbord-selectie als dessert een beetje een teleurstelling. Leg daar een bloem, wat kleurrijke druiven, of anderszins bij. Fleur het net zo creatief op als die andere gangen. Het is immers de 'uitsmijter'; de finale...! De 'je-en-jij- benadering' doet wat te vlotjes aan in deze omgeving, maar de bediening is voorkomend en alert. Dan is daar wel mee te leven. Wat het gezelschap beslist als een misser ervoer in deze ambiance, was de dresscode van het personeel. Te informeel, zelfs her en der 'shabby' en onverzorgd. In dit concept is het passend om een uniforme klassieke uitstraling, desnoods met trendy twist, te hanteren. Belangrijkst was uiteraard, dat alle gerechten zeer smaakvol bleken en er goede bijpassende wijnen beschikbaar waren.

10 november 2019 beoordeeld

Super lekker gegeten, zowel vega als niet vega-gerechten.
Wijn & spijzen waren goed op elkaar afgestemd, veel wijnkeus en top kwaliteit!
Bediening was zeer vriendelijk en gastvrij. Mooi restaurant op een mooie locatie, goede ambiance en lekker ontspannen sfeer.

Zeker een aanrader!!

8 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige keuken, super bediening. Zo’n fijne sfeer. Heerlijke plek. Middenin Amsterdam maar toch ‘buiten’ super relaxed.

Reizigers die Restaurant Gijsbrecht bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurant Gijsbrecht geweest? Deel je ervaringen!