Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Amsterdam
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Hotels in de buurt
Beoordelingen (133)
Beoordelingen filteren
133 resultaten
Waardering van reizigers
68
40
18
3
4
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
68
40
18
3
4
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 133 beoordelingen
Beoordeeld op 9 juni 2019

Samen met mijn partner in dit hotel verbleven voor 3 nachten.
Vooral de moderne inrichting en de ideale locatie spraken ons aan.
Bij aankomst werden we prima ontvangen, echter viel het ons op dat niet iedereen aan de front office een toeristische achtergrond had. De kamersleutels werden gegeven en er werd niet gevraagd of we een goede reis hadden gehad etc...
Eenmaal aangekomen in de kamer viel het ons direct op dat het niet de kamer was die we hadden geboekt. We hadden via de originele site een ''women-friendly'' kamer geboekt, met dus een tweepersoonsbed. 's Avonds hiermee teruggekomen bij de FO, dit werdt goed opgepakt (tenzij ik de food&beverage bon had aangenomen). We kregen een deluxe kamer met kingsize bed. Dit was super.
In het informatieboek wat op de hotelkamer ligt staat een ''pillow menu'' waarvoor je de FO kan contacteren. Wij vonden de kussens best zacht en wilden graag een hardere. Eenmaal gebeld naar de FO, meisje aan de receptie wist niks van een ''pillow menu'' af en vertelde dat ze maar 1 kussen hadden. Dit vond ik vreemd want je personeel moet daarover wel ingelicht zijn toch? Ze kon ook niet vertellen vanaf weer deze inging.
We wilden ook gebruik maken van de sauna, waarvoor je een lockerkey kon vragen bij de receptie. De receptie vond het nogmaals vreemd dat wij hiernaar vroegen, want de sauna is nog niet klaar?? Jammer dat hier niks van vermeld staat op de website, en datzelfde geldt ook voor de women-friendly kamer.
Fietsenverhuur was uitverkocht, misschien meer fietsen aanschaffen voor zo'n groot hotel. Roomservice besteld, dit was prima maar voor de grote honger zou ik geen salade bestellen.

Voor de rest hebben we een prima verblijf gehad en de locatie is top met het metrostation aan de overkant van het hotel.

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank Sunshiner80
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GMLRHA, General Manager van Leonardo Royal Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2019

Beste Sunshiner80,

Bedankt voor het delen van uw feedback.

Ik ben blij te zien dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.
Ik zal uw feedback delen met de Front Office Manager, zodat wij onze service in de toekomst kunnen verbeteren.


Hopelijk mogen we u in de toekomst nogmaals verwelkomen.

Met vriendelijke groet,
Jakob-Jan Blaauw
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 25 oktober 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: oktober 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GMLRHA, General Manager van Leonardo Royal Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 juli 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GMLRHA, General Manager van Leonardo Royal Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 april 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GMLRHA, General Manager van Leonardo Royal Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 april 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GMLRHA, General Manager van Leonardo Royal Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken