“Fijne plek!”

Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Museumkwartier
Beschrijving: Brasserie Keyzer vindt u in het culturele hart van Amsterdam, aan het Museumplein en naast Het Concertgebouw. Visgerechten voeren de boventoon in dit bijzondere etablissement. Het prachtige en sfeervol ingerichte hoekpand ademt grandeur en heeft een unieke stijl, waarin heden en verleden zich uitstekend mengen.
19 maart 2020 beoordeeld

Ik had hier samen met een vriendin af gesproken om een hapje te eten voor een concert bij het concertgebouw. Ik had gevraagd of ze een tafeltje in een hoekje hadden en dat was een groot succes want we zaten heerlijk. Een jongeman heeft ons de hele avond bediend en die deed het super leuk en goed en gezellig. Wij hadden een concertmenu en dan kan je twee gangen kiezen voor € 33. Het was heel lekker maar ik vind het vrij aan de prijs voor wat je krijgt. Men houdt goed rekening met het feit dat je daarna nog naar een concert gaat. Ondanks prijs zeker voor herhaling vatbaar. Wanneer je geen trappen kunt lopen is dit restaurant ongeschikt want het toilet is beneden. Eventueel kun je naar het concertgebouw om naar toilet te gaan.

Datum van bezoek: februari 2020

13 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De dame uit de bediening heeft mij zonder enig respect behandeld. Voor de rest duurde het erg lang voordat er bediening aan de tafel kwam.

Datum van bezoek: maart 2020
14 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Authentiek café-restaurant naast het Koninklijk Concertgebouw. Vooral voorafgaand aan concerten (i.a. van het KCO) is het hier erg druk voor diner. Dan laat de service soms wat steken vallen doch dat is hen, door de grote drukte en de beperkte tijd waarbinnen de maaltijd geserveerd moet worden, vergeven. Buiten die spits-tijden heerst hier een gemoedelijke zelf wat oubollige sfeer waarin het goed toeven is. Lekkere gerechten voor een goede prijs. Overdag zit je in de overdekte en verwarmde serre prima.

Datum van bezoek: februari 2020
24 januari 2020 beoordeeld

Heerlijke klassieker in hartje Zuid met een hoog "grijs" gehalte. Ruime zaak met zeer attente bediening, jammer dat het rond 20 uur leegloopt door concertgebouw bezoekers en daardoor het gezellig rumoer verstomd en je in een redelijk lege zaak achterblijft. Waar ik eerder in een beoordeling over Flo schreef dat de bezieling weg was, proef je hier de klassieke Franse brasserie in elk gerecht. De carpaccio vooraf (inderdaad niet klassiek Frans) was subliem, perfect op temperatuur, smaak en structuur en subtiel aangemaakt zodat de smaak van de fijngesneden runderlende overeind bleef. De bisque van mijn tafelgenoot was nagenoeg perfect. Als hoofdgerecht een heerlijk gebakken zeetong met krieltjes. De zeetong precies goed gebakken, smakelijk en smeuiig net als de bijgevoegde krieltjes. Heerlijke eenvoud in perfecte uitvoering, echt genieten. Een aanrader voor iedereen die rustig van elkaar en het eten wil genieten.

Datum van bezoek: december 2019
4 januari 2020 beoordeeld

Goed gelegen restaurant vlak bij concertgebouw. Heb er heel pleizierig geluncht avant een concert. Goede gevarieerde kaart en alerte bediening!

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Brasserie Keyzer bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Brasserie Keyzer geweest? Deel je ervaringen!