“Gehyped”

Geclassificeerd als nr. 1.544 van 4.436 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gereserveerd voor Sunday brunch (Waar we speciaal voor kwamen) ging blijkbaar niet door en wij waren hier niet van op de hoogte gebracht. Maar oké we blijven als nog.
Dame in bediening kon geen lachje vanaf.
Bij mijn kraanwater werd bruis bij geschonken. Omdat meneer gewoon niet kijkt en oplet.
We zagen personeel gewoon op de vloer eten.
We bestelde 2 ei gerechten. Die apart van mekaar werden geserveerd. Terwijl wij wachten op het 2e gerecht werd natuurlijk het 1e gerecht koud. Als excuus werd er netjes aangeboden of we een dessert on the house wilde of iets anders. Maar dat wilde we niet. Dus haal dan op z’n minst onze koffie van de rekening. Maar nee. Overall dus mindere ervaring.

Datum van bezoek: maart 2020

2 maart 2020 beoordeeld

Énorm mooie zaak. Heel sfeervol. Bediening súper attent en zeer vriendelijk. Dat verdient 5 sterren!!! Maar eindigt slechts op 3! Mooie menukaart, maar de bereiding vond ik matig. Sommige gerechten té zout, de andere gerechten vlak en wat smaakloos.

Datum van bezoek: maart 2020
29 februari 2020 beoordeeld

Gisteren uiteten geweest ter gelegenheid van mijn verjaardag. Ik had er heel veel zin in! Helaas werden we aan een tafel neergezet helemaal achteraan tussen de bar, kassa en koelkasten in. Personeel haalde om ons heen de hele tijd flessen drank uit de koelkasten. We waren gewoon echt geschokt dat hier überhaupt een tafel neer was gezet. Vol is vol en neem gewoon niet meer reserveringen aan dan mogelijk. Wij hadden notabene ruim een maand van te voren gereserveerd. Wij hebben direct aangegeven bij de floor manager dat we zeer ontevreden waren over onze tafel, maar dit werd absoluut niet serieus genomen. De floor manager zou bij ons terugkomen met een oplossing, echter hebben wij hem nooit meer langs zien komen. Niet veel later stond hij met zijn collega’s achter de bar hard te lachen. Daar hadden wij natuurlijk goed zicht op omdat we ongeveer achter de bar zaten naast de nooduitgang. Ook hadden we bepaalde gerechten besteld die gewoonweg vergeten werden. Jullie worden bedankt voor deze ontzettend slechte ervaring!

Datum van bezoek: februari 2020
5 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met mij kids en moeder, ter gelegenheid van mijn verjaardag bediening was top! Ik kom zeker terug.

Datum van bezoek: januari 2020
22 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Waanzinnig mooi restaurant. Lekker om af en toe samen snel een hapje te doen en een pizza te nemen. Of lekker een avond genieten met vrienden. Altijd een lekkere sfeer en erg druk. Laatste keer genoten van diverse voorgerechten(burrata, pizette) en als hoofd een zeetong. En als dessert een heeeerlijke Tiramisu.
Bediening erg vriendelijk en kundig.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Cecconi's Amsterdam bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Cecconi's Amsterdam geweest? Deel je ervaringen!