“Eten met mijn broer als verjaardag cadeau”
Beoordeling van Lars Amsterdam

Geclassificeerd als nr. 862 van 4.438 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Westpoort
Wijk: Westpoort
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Absoluut super eten ongelofelijk goed en lekker ambiance geweldig gastvrijheid the best ever.
Komen hier zeker terug en zullen dit ook aan iedereen meegeven.

25 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een bijzondere lunch op een leuke plek in de Houthavens. Wij draaiden het verhaal dit keer om: wij de wijn (zeer uitgebreide kaart / keuze voor Italiaans - niet te heftig) zij de keuze voor 2 passende gangen. Dit lukte perfect; een dikke 9 voor de keuken EN de bediening. Een kaasplankje lieten wij niet lopen. Topkazen. Dit restaurant hoort binnen de 1e 100 van Amsterdam. Parkeren geen probleem, electrisch laden en uitrijkaart !!! Aanrader dus juist ook voor een passende, (in ons geval zakelijke) lunch.

23 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Piekfijne gerechten! Topbediening in een ongedwongen sfeertje. Ook is er een uitgebreide wijnkaart met Franse topwijnen.

19 februari 2020 beoordeeld

Sinds de opening al meerdere keren hier gegeten en altijd even heerlijk genoten! Kwaliteit van eten is geweldig! Luxe in een ongedwongen sfeer, echt top!

24 januari 2020 beoordeeld

Het 7 gangen menu verrast je met heel veel verschillende smaken. Lekker in een ongedwongen sfeer een leuke en vooral smaakvolle avond gehad.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Lars Amsterdam bekeken, bekeken ook

In Lars Amsterdam geweest? Deel je ervaringen!