“Genoten van een proeverij”
Beoordeling van Café Jakarta

Café Jakarta
Geclassificeerd als nr. 1.678 van 4.562 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Oostelijk Havengebied
Beschrijving: In Café Jakarta komen 'West' en 'Oost' letterlijk bij elkaar. Klassieke Westerse gerechten, Traditioneel Indonesisch en bijzondere Fusion gerechten, op moderne wijze gepresenteerd. Vanuit de oesterbar worden verse fruit de mers plateaus geserveerd. Het grote terras geeft een panoramisch uitzicht over het IJ. Geopend voor ontbijt en diner en alles wat ertussen zit!
4 weken geleden beoordeeld

Genoten van een heerlijke proeverij, jammer dat het op een houtenplank werd opgediend. Het koelde vrij snel af.

Datum van bezoek: augustus 2021

21 juli 2021 beoordeeld

Hotel Jakarta is bij binnenkomst een oase van rust en een lust om te zien.
De lunch hebben wij genuttigd in Café Jakarta en dat was een fijne ervaring. De bediening was goed en snel en duidelijk. Het eten was in een woord heerlijk. Alle producten goed gegaard en klein gesneden.
Alleen nog een advies: Serveer een soep altijd extra heet want in een grote ruime schaal koelt hij sneller af en dat doet hem geen recht.

Datum van bezoek: juli 2021
26 juni 2021 beoordeeld

heerlijk eten, de rijsttafel, wanneer je rustig eet, dan moet je het eten tussendoor wel laten bijwarmen, maar dat doet men zonder enig probleem.

Datum van bezoek: juni 2021
3 december 2020 beoordeeld

Eten was flauw en uit de diepvries. Smaakloos. Zonde van je geld. Heeft totaal niets met Indonesisch eten te maken. Snap dat de smaken in een dorp wat afgevlakt worden maar totaal geen smaak is andere uiterstste.

Datum van bezoek: december 2020
18 november 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier zondag gegeten. Hadden een overnachting in het hotel. Wij hadden de rijsttafel besteld. Rijst tafel was lekker , gerecht Hadden voor ons wel iets pittiger genoegen. Soep vooraf was heel zout. Personeel was aardige en de coronaregel werden goed gehandhaafd

Datum van bezoek: november 2020

Reizigers die Café Jakarta bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Café Jakarta geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.