Vandaag geopend: 11:00 - 20:00

Google
Manieren om Flagship Amsterdam te ontdekken
vanaf 35,30 US$
Beoordeeld op 26 september 2020

Leuke tocht. Mooie boot. Bert is top en verdient opslag. Fijne opstap plaats bij het Anne Frank huis. Goed volgens de Corona regels ook!

Datum van activiteit: september 2020
Rasmus E, Guest Relations Manager van Flagship Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2020

Ahoy!

Heel erg bedankt voor uw leuke review! Fijn dat u heeft genoten van uw rondvaart met ons door de grachten van Amsterdam.

We vonden erg gezellig u aan boord te hebben & wij wensen u een mooie dag!

Alex - Customer Care, Flagship Amsterdam

Beoordeeld op 22 september 2020 via mobiele applicatie

Mijn vriendin en ik besloten ter plekke mee te varen met de tour vanaf het Anne Frank Huis, en dat was een goede beslissing! Het was heerlijk weer en onze schipper, Joep, had een hoop interessante feitjes te delen met de groep. Aangezien wij allen Nederlands waren deed Joep de tour in het Nederlands, credits voor deze aanpassing! Want achteraf hoorden wij van zijn collega’s dat dat nog niet zo makkelijk is. Wij voelden ons erg op ons gemak en veilig met Joep als schipper, waardoor we konden genieten van de zon, een biertje en al het moois dat Amsterdam te bieden heeft.

Aanrader!

Bas v, Manager van Flagship Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2020

Hallo Pim,

Bedankt voor je mooie waardering, we stellen het ontzettend op prijs.

Team Flagship Amsterdam

Beoordeeld op 21 september 2020 via mobiele applicatie

Super leuke trip! Geen standaard verhalen van Willem. Hij vertelt leuke dingen en je zit heerlijk op deze grote sliep. Wij zeggen: doen.

Rasmus E, Eigenaar van Flagship Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2020

Hi Evelin,

Bedankt voor je mooie waardering, we stellen het ontzettend op prijs en vinden het leuk te horen dat u heeft genoten van uw boottocht door Amsterdam met ons.

Customer Care, Flagship Amsterdam

Beoordeeld op 21 september 2020

Erg leuke rondvaart! Vriendelijk en vrolijk personeel, informatie werd op een hele leuke manier verteld! Genoeg drankjes aan boord!

Hi!

Bedankt voor je mooie waardering, we stellen het ontzettend op prijs.

Customer Care, Flagship Amsterdam

Beoordeeld op 20 september 2020 via mobiele applicatie

Amsterdam, zon, grachten en een sloeptocht: do we need more? Super leuke tocht met schipper/gids Martijn.

Beste Monique,

Hartelijk bedankt voor uw mooie review, we waarderen het. We vinden het erg leuk om te horen dat u een fijne ervaring gehad heeft met ons, samen varend door de grachten van Amsterdam.

We streven altijd naar het aller beste resultaat en hopen u de volgende keer een van een nóg betere tour te voorzien. Mocht u Flagship willen helpen, laat ons graag weten wat wij in de toekomst zouden kunnen verbeteren aan de hand van uw ervaring, door een mail te sturen naar gabriela.flagshipamsterdam@gmail.com.

Bedankt voor uw gezelligheid aan boord, we wensen u het beste en hopen u snel weer te verwelkomen!

Alex - Customer Care, Flagship Amsterdam