4 weken geleden beoordeeld

Mijn vriendin en ik hebben 2 nachten in dit prachtige hotel mogen overnachten. Het ontbijt was heerlijk met genoeg keuze. Na een heerlijke duik in het zwembad hebben we in de in Malabar onder het genot van een heerlijke cocktail van het mooie uitzicht van het IJ kunnen genieten. De medewerkers van het hotel zijn altijd aan het lachen en helpen je waar nodig.

Al met al een heerlijke vakantie(tje) op eigen bodem. Ik raad dit hotel zeer zeker aan bij mensen die lekker willen ontspannen en goede service willen ontvangen. Mij zien jullie zeker terug!

Datum van verblijf: juli 2020
Nico Evers, General Manager van Hotel Jakarta Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste BerrylSHR,

Hartelijk bedankt voor de geweldige review! Wat fijn om te lezen dat jullie zo hebben genoten!

Wij kijken er naar uit om jullie opnieuw te mogen verwelkomen!

Gastvrije groet,

4 weken geleden beoordeeld

In het hotel beleef je een ultieme rust, de planten en de muziek zorgen voor deze fijne sfeer. Ook het geweldige zwembad en de sauna helpen hier aan mee. De kamer was uitstekend met een geweldig uitzicht. De Indische sfeer wordt ook doorgetrokken in het restaurant, simpel, maar heerlijk. Evenals het ontbijt. Ook de cocktailbar is een aanrader, waar je kunt genieten van een van de meest prachtige uitzichten van het ij en de stad, genietend van een heerlijke cocktail geserveerd door vriendelijk personeel. Kortom, hotel Jakarta geeft je echt even het gevoel alsof je een uitstapje uit dit drukke leven maakt.

Beste SWeijers,

Een beoordeling om trots op te zijn! Wat fijn om te lezen dat jullie zo'n fijn verblijf hebben gehad.
Dank dat jullie onze gast zijn geweest.

Hartelijke groet,

4 weken geleden beoordeeld

De kamer was prima, het eten was ook oké, het zwembad was heerlijk! De sauna was ook top. Wat echt veel beter kan is de cocktailbar. Zeer slechte alcoholvrije cocktails. Bediening niet vriendelijk, behalve naar aangeschoten gasten.

Beste NicolasgF5528YU,

Ik wil u hartelijk danken voor het plaatsen van uw ervaring. Ik ben blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf! Wat jammer dat jullie ervaring in onze Malabar niet was wat jullie gehoopt hadden. Ik bied u daarvoor graag mijn oprechte excuses aan. Ik deel uw feedback met mijn team en ik hoop dat we de kans krijgen om u nogmaals te mogen begroeten als onze gast.

nico.evers@hoteljakarta.nl
Gebruik code friend5 op onze website voor extra korting en andere voordelen.

5 weken geleden beoordeeld

Mijn vriend en ik hebben ontzettend genoten van onze nacht in Hotel Jakarta met het Lopen naar de Tropen arrangement. Alles was super goed geregeld en het eten was ge-wel-dig. Bij binnenkomst voelt het meteen alsof je op vakantie bent. Na een middag in Amsterdam een duik genomen in het zwembad, heerlijk gegeten bij Café Jakarta (de Tafel Jakarta is echt een aanrader) en daarna een cocktail gedronken in de Malabar met een geweldig uitzicht. Kortom - een aanrader voor een mini vakantie in eigen land!

Beste Sharon R,

Hartelijk bedankt voor de fantastische beoordeling! Wat geweldig om te lezen dat jullie zo hebben genoten tijdens jullie verblijf.

Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen.

Gastvrije groet,

Beoordeeld op 3 juli 2020

Ik had het genoegen om 2 nachten in het prachtige hotel Jakarta te overnachten. Het ontbijt was heerlijk, evenals de cocktails in de bar met prachtig uitzicht over het water.

Bij de wellness had ik een rustgevende hoofdmassage geboekt die erg ontspannend was. Daarnaast was mijn kamer mooi schoon en was ik positief verrast door de turn-over die toch plaatsvond ondanks COVID-19 (niet alle hotels doen dit tegenwoordig). Dat heb ik zelf als erg prettig ervaren.

Al met al ben ik helemaal uitgerust terug gekomen. Hotel Jakarta ga ik zeker nog eens bezoeken, en ik kan het iedereen aanraden om hier eens te overnachten.

Kamertip: Ik had een prachtige kamer met uitzicht op het water. Zeker aan te raden!
Datum van verblijf: juni 2020
NPEvers, General Manager van Hotel Jakarta Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2020

Beste SuzanneSuus123,
Wat een geweldige beoordeling! Ik ben erg blij om te lezen dat jullie zo hebben genoten en terug gaan komen!
Dank!!!
Hartelijke groet,