TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
3 weken geleden beoordeeld

Wauw! Vanaf het moment dat je binnenkomt waan je je in oase van rust.
Alles is op elkaar afgestemd!
De prachtige binnentuin is een kunstwerk om naar te kijken en doorheen te lopen.
De kamer is van alle luxe en comfort voorzien. Een heerlijk bed en ook nog eens een heerlijke douche! In combinatie met een diner in Café Jakarta zeker voor herhaling vatbaar. Tot gauw
Met hartelijke groetjes Joan

Datum van verblijf: november 2019
NPEvers, General Manager van Hotel Jakarta Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Beste Joan,
Wat een geweldige beoordeling! Super om te lezen dat het bezoekje voor herhaling vatbaar is.
Tot snel!

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf. Zelfs al stormde het buiten en was dat prachtig om te zien vanuit t uitzicht op het IJ, de tropische en luxe inrichting van t hotel geeft je het gevoel in warmere regionen te zijn. Goede sfeer, lekker bed, fijne douche en vriendelijk personeel. Handige locatie waarbij je zo in het centrum bent of bij de parking Zeeburg waar je voor 1euro per dag je auto kwijt kunt.

Datum van verblijf: november 2019
NPEvers, General Manager van Hotel Jakarta Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste WLisaTraveller,
Hartelijk dank voor het je prachtige woorden op Tripadvisor. Ik ben erg blij om te lezen dat jullie zo hebben genoten van HJA! Ik zal de complimenten delen met mijn hele team. Ik hoop dat wij jullie in de toekomst wederom mogen begroeten als onze gasten!

3 weken geleden beoordeeld

Ondanks de regen hadden wij een geweldig reisje te Amsterdam. Dit mede door het fantastische Jakarta Hotel. Het personeel is er super vriendelijk, eten heel lekker en het ontbijt enorm uitgebreid. Oorspronkelijk hadden wij een Superior Kamer geboekt. Aangezien deze bij aankomst volzet bleken werden wij geupgrade naar dezelfde kamer maar met zicht op het water! Het hotel voorziet ook leuke fietsen en alle voorzieningen om via het openbaar vervoer in de stad te geraken. Openbaar vervoer is dan ook nabij het hotel gelegen. Gewoon fantastisch!

Beste KellyyyyS,
Hartelijk dank voor jullie geweldige beoordeling! Ik zal het delen met mijn hele team! Ik weet zeker dat ze net zo trots zullen zijn als ik. Ik hoop dat jullie weer terug gaan komen. Dat is het mooiste compliment dat we kunnen krijgen.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer rustig gelegen hotel met geweldig uitzicht op het water.
Bereikbaarheid van het oude centrum te voet is af te raden (20’) maar wel een zeer vlotte bereikbaarheid met het openbaar vervoer. Bushalte net naast het hotel met elke 15 minuten een bus. Tramhalte op 5 minuten wandelen (brug oversteken) en elke 5 minuten een tram. Taxi zeer betaalbaar (€10 dag - € 20 avond)
Ruime parking onder hotel tegen zeer correcte prijs.
We twijfelden op voorhand over de bereikbaarheid maar dit is absoluut OK!
Verder zeer verzorgd hotel met zwembad sauna en jacuzzi.
Zeer verzorgd en lekker ontbijt.
Kamer (junior suite) was voldoende groot en rustig gelegen.
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Vragen aan onthaal werden onmiddellijk in orde gebracht.

Minpunten: zwembad aan de koude kant (misschien goed voor wie baantjes wil trekken) gang werd niet zeer snel opgeruimd (resten van room-service van de kamer naast ons bleven een dag staan), te lange wachttijden aan lift, ontbijt eerder beperkt, kamper piekfijn in orde en hygiënisch maar onder het bed werd niet gepoetst.
Zonder deze -eerder beperkte- minpunten had ik een 5* quotering gegeven.

In elk geval een aanrader. Wij komen terug bij een volgend bezoek aan Amsterdam!

Beste AsterX,
Hartelijk dank voor jullie mooie woorden op Tripadvisor. Ik ben erg blij om te lezen dat jullie hebben genoten. Jullie complimenten en verbeterpunten zijn zeer welkom. Ik hoop jullie in de toekomst nogmaals te mogen ontmoeten. Wederkerende gasten zijn het mooiste compliment dat we kunnen krijgen. Hopelijk tot snel!

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben even getwijfeld om dit hotel te boeken omwille van de ligging. Voor een city trip kiezen we normaal een hotel in het centrum maar we zijn heel blij dat we deze keer voor de rust en het uitzicht gekozen hebben. Zalig om na een dagje in het mooie maar drukke Amsterdam hier even tot rust te komen. Mooie nieuwe kamers, prachtig uitzicht en geweldige wellness (wel jammer dat er niet veel stoom in het stoombad was ). Ook de cocktailbar is een aanrader. Wij hebben gekozen voor een Jr. Suite en waren heel tevreden over deze kamer.
Vlakbij het hotel is een bushalte en na een korte wandeling over de brug kan je de tram nemen. Ze rijden met een snelle frequentie dus langer wachten dan 15min op de bus en 5min op de tram moet je nooit doen. Een taxi naar het centrum kost je overdag €10 en ‘s avonds +/- €17.

Misschien toch wel 2 kleine puntjes die wat minder waren:
-brood aan het ontbijt moet sneller worden bijgevuld en een extra zoetje (cake, muffin...) zou er wel bij passen (verder zeer uitgebreid en lekker ontbijt)
-bij vertrek in de kamer controleerde we even of er niets onder het bed lag en daar vonden we 2 lege waterflesjes die met 100% zekerheid niet van ons waren, dat was wel een teleurstelling. Verder was de kamer proper.

Wij komen volgende keer wel terug.

Beste vickyv518
Wat leuk dat jullie ondanks twijfel toch voor ons hebben gekozen en terug gaan komen! Dat is het beste compliment dat we kunnen krijgen. Ik ben erg blij om te lezen dat jullie zo hebben genoten. De complimenten en bemerkingen zijn zeer waardevol. Ik hoop jullie snel weer te mogen begroeten als onze gasten!