TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben even getwijfeld om dit hotel te boeken omwille van de ligging. Voor een city trip kiezen we normaal een hotel in het centrum maar we zijn heel blij dat we deze keer voor de rust en het uitzicht gekozen hebben. Zalig om na een dagje in het mooie maar drukke Amsterdam hier even tot rust te komen. Mooie nieuwe kamers, prachtig uitzicht en geweldige wellness (wel jammer dat er niet veel stoom in het stoombad was ). Ook de cocktailbar is een aanrader. Wij hebben gekozen voor een Jr. Suite en waren heel tevreden over deze kamer.
Vlakbij het hotel is een bushalte en na een korte wandeling over de brug kan je de tram nemen. Ze rijden met een snelle frequentie dus langer wachten dan 15min op de bus en 5min op de tram moet je nooit doen. Een taxi naar het centrum kost je overdag €10 en ‘s avonds +/- €17.

Misschien toch wel 2 kleine puntjes die wat minder waren:
-brood aan het ontbijt moet sneller worden bijgevuld en een extra zoetje (cake, muffin...) zou er wel bij passen (verder zeer uitgebreid en lekker ontbijt)
-bij vertrek in de kamer controleerde we even of er niets onder het bed lag en daar vonden we 2 lege waterflesjes die met 100% zekerheid niet van ons waren, dat was wel een teleurstelling. Verder was de kamer proper.

Wij komen volgende keer wel terug.

Datum van verblijf: november 2019
NPEvers, General Manager van Hotel Jakarta Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste vickyv518
Wat leuk dat jullie ondanks twijfel toch voor ons hebben gekozen en terug gaan komen! Dat is het beste compliment dat we kunnen krijgen. Ik ben erg blij om te lezen dat jullie zo hebben genoten. De complimenten en bemerkingen zijn zeer waardevol. Ik hoop jullie snel weer te mogen begroeten als onze gasten!

Beoordeeld op 5 november 2019 via mobiele applicatie

Vandaag hier aangekomen en een prachtige kamer gekregen. Mooi uitzicht over het IJ. Top locatie, vriendelijke receptie. ‘s avonds genoten van een rijsttafel. Heerlijk van smaak en uitgebreid. Het hotel is prachtig ingericht met een tropische binnentuin.

Datum van verblijf: november 2019
NPEvers, General Manager van Hotel Jakarta Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2019

Beste annelies64,
Hartelijk dank voor je prachtige woorden op Tripadvisor. Ik ben enorm blij om te lezen dat je zo hebt genoten! Hopelijk tot snel!

Beoordeeld op 30 oktober 2019 via mobiele applicatie

2 dagen met een groot gezelschap verbleven. de lunch bestond uit stukjes stokbrood met zalm of met vlees.. geen warme gerechten.. wat fruit na en dat was het dan.. heeft niks met indonesië te maken, behalve de naam... kamer was schoon.. flesje water in de koelkast. badkamer schoon.. voor deze prijs zou je meer verwachten van een hotel met deze naam....

Reistype: Reisde voor zaken
NPEvers, General Manager van Hotel Jakarta Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2019

Beste Arie0164,
Hartelijk dank voor uw beoordeling op Tripadvisor. Ik vind het erg jammer om te lezen dat dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij zijn een westers hotel met Indonesische invloeden en serveren standaard een twee gangen Indonesische lunch bij onze vergaderarrangementen. Wij kunnen er helaas niets aan doen wanneer een opdrachtgever een sandwichlunch prefereert. Ik ben blij om te lezen dat onze kamer u wel is bevallen en hoop dat u in de toekomst nogmaals onze gast bent en dan wel van de Indonesische gerechten kunt genieten.

Beoordeeld op 30 oktober 2019

Had meer verwacht voor de prijs. Met name het eten was matig. Te weinig keuze voor de vegetarier in ons gezelschap. Ze kon letterlijk tussen een soepje, nasi goreng of een salade kiezen. Dat vind ik erg slecht voor zo'n 'top' hotel. Het ontbijt had niets met Indonesie te maken. Gewoon standaard Engels ontbijt met bacon, eieren, brood etc. Iedere keer als ik een poging deed om een schaars stukje spekkoek te bemachtigen was het op.
De Wifi is goed tot de 4e etage. Hoger werkt het niet/slecht.
Onze tweepersoons kamer had maar 1 stoel op het balkon.
Wegwerpbekertje in plaats van kopjes op de kamer, jammer.
Oosterse 'houten' ornamenten in de kamer zijn van voorgevormd plastic, jammer.
De ontvangst was wat koeltjes. Na een hele hoop vreemde vragen over mijn creditcard kwam dan eindelijk het instrumentele 'welkom'. Je kunt nergens even zitten bij de receptie terwijl je wacht op je beurt.
De liften zijn krap en zooo traaaaag.
De welnessruimte is verstopt aan het einde van een smal gangetje dat geblokkeerd werd door een kar met wasgoed. De kleedruimte was een rommeltje; natte handdoeken op de vloer. Beschadigde kluisjes en veel te krap. Als er 3 mensen binnen zijn is het vol.
Nee, volgende keer kies ik een ander hotel voor mijn jaarlijkse decadente weekeindje weg.

Beste esmeralda d,
Hartelijk dank voor uw beoordeling op Tripadvisor. Het spijt mij om te lezen dat uw bezoek niet geheel aan uw verwachting heeft voldaan. Wij gebruiken gerecyclede papieren bekers voor de koffie op de kamer omdat veel gasten dit prettig vinden als “coffee to go” beker. Wij hebben zeker oosterse ingrediënten op ons ontbijt buffet geprobeerd maar helaas maken gasten hier zelden gebruik van. Wij hebben, vanwege onze duurzaamheidsambitie, een hekel aan verspilling en daarom besloten om hier anders mee om te gaan. Wij nemen uw op opmerkingen ter harte en hopen dat we u nogmaals mogen begroeten omdat we 1, graag willen laten zien dat we wel een Top hotel zijn en 2, omdat u te laten ervaren dat het oosterse ornament in de kamer wel degelijk van hout is.

Beoordeeld op 23 oktober 2019

We hebben het zo naar ons zin gehad, alles klopte. De warme ongedwongen sfeer, de gastvrijheid en een fantastische keuken. Onze kamer overtrof alle verwachtingen, zo stijlvol en netjes verzorgd. Van een medewerker van het hotel kregen we een informatieve rondleiding over de geschiedenis van het hotel. Het hotel is prima bereikbaar met het openbaar vervoer en binnen 5 minuten ben je in het centrum. Wat ons vooral bijgebleven is, is de gastvrijheid, het uitgebreide ontbijtbuffet en de uitgebreide keuken. Wij komen heel graag weer.

Datum van verblijf: oktober 2019
NPEvers, General Manager van Hotel Jakarta Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2019

Beste knijman,
Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling! Ik zal het delen met mijn hele team! Ik weet zeker dat ze net zo trots zijn als ik. Fantastisch dat u weer terug gaat komen. Dat is het mooiste compliment dat u ons kunt geven.