Beoordeeld op 10 maart 2020

Hotel en kamer zien er goed uit en de bediening is vriendelijk en behulpzaam. Ruime kamer met gescheiden wc en douche . Kamer is schoon. Minpunten: de douche loopt slecht weg en 2 lampjes in de badkamer zijn defect. Het grootste minpunt is dat er een muis door het restaurant liep! Nog erger was dat niemand van de bediening dit leek te hinderen....

Datum van verblijf: maart 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 november 2019

Wij verbleven al meerdere keren in dit Westcord en het blijft gewoon een heerlijk hotel. De kamers zijn ruim, schoon en leuk ingericht. De badkamer is praktisch en de aparte toilet is zeker een pluspunt. De bediening in het hotel is over het algemeen super, hoewel je in de lounge wel vaak je ahnd op moet steken om de aandacht van het bedienend personeel te krijgen. Het ontbijt is subliem en eigenlijk klopt alles bij dit Westcord Fashion hotel. En dat - niet te vergeten - voor een voor Amsterdam zeer acceptabele prijs! Volgende keer geen twijfel mogelijk, dan boeken we hier weer,

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 5 oktober 2019

Ben zeer teleurgesteld, mijn vriendin wilde haar verjaardag organiseren in de sky bar, we waren er met 5 pers de chefs hadden het restaurant verlaten dus er was geen eten voor de gasten! Ook had zij een taart en zou ze moeten betalen voor de borden, €2,50 per bord, ze gastheer kwam niet met een tegemoetkoming ivm met het eten, er was niks vermeld, schandalig!!! We zijn weggegaan en hebben ergens anders moeten eten en de verjaardag moeten vieren

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 29 september 2019 via mobiele applicatie

Wij kregen een Bongo bon cadeau en besloten een tripje Amsterdam te boeken. Op voorhand hadden we een plaatsje in de parking geboekt. Kregen met de bongo bon nog 50% korting op de parkeerplek. Heel vriendelijk ontvangt door een vlotte dame. Onze kamer was groot en netjes! Fijn dat de bedden echt groot zijn! Zowel bad als douche voorzien! Tramhalte is op een kleine 10 minuutjes, Ideaal om de stad in te duiken. Zwembad mochten we ook gebruiken, fijn om Savonds een snelle duik te nemen. Ontbijt was verzorgd en ruime keuze. Voor ieder wat wils! Werd zeer regelmatig bijgevuld en smakelijk. Kortom, wij genoten van ons verblijf & voor ons zeker een aanrader! Het drankje in de skybar was ook aangenaam. Super vlotte en vriendelijke bartender!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

De ligging van het hotel is ideaal en praktisch. Met auto vlakbij de autostrade en het hotel beschikt over fietsen die kan huren en dan ben je op slechts enkele min van het Vondelpark af.
Je kan ook goed dineren in hotel en ontbijt is in buffetvorm maar zeer rijkelijk.
We hebben erg genoten van ons verblijf!

Datum van verblijf: juli 2019