“Paar weken geleden een personeels”
Beoordeling van ADAMS Wereldkeuken

ADAMS Wereldkeuken
Geclassificeerd als nr. 93 van 149 Snelle hap in Amsterdam
Wijk: Bedrijventerrein Sloterdijk
Wijk: Bedrijventerrein Sloterdijk
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Paar weken geleden een personeels etentje hier gehad.
Op zich genoeg keuze wat eten betreft, echter 1 vreemde situatie. Ik bestelde kip en kangoeroe biefstuk bij de gril. De rauwe kip en biefstuk werden eerst op een gebruikt bord gelegd. Vervolgens werden beide (!) rauwe stukken vlees in dezelfde bak met olie gedompeld voor ze op de plaat gingen. Daarna werd weer rauw vlees voor een andere klant op hetzelfde bord gelegd. Dit kan echt niet..!

Datum van bezoek: maart 2020

5 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks vroegtijdige aanmelding via de site van Adams toch tevoren even gecheckt of de reservering genoteerd was bleek dit niet het geval. Het systeem lag er al weken uit en er was nog niet de moeite genomen om het te herstellen. Toen we ons meldden was er totaal geen aandacht voor de klant. Men bleef bezig met de verlichting te proberen. Het eten was verder wel in orde en uitgebreid in keuze.

Datum van bezoek: maart 2020
28 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond 28/12 hier met 12 personen gegeten. Duidelijk concept, 1 prijs en allen incl. Value voor money. Wel erg groot en druk met kinderen. Verder prima kwaliteit en ruime keuze!

Datum van bezoek: december 2019
20 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima concept. Heel, heel groot restaurant, Voetbalveld groot. Aardige attente bediening die veel snel afruimde wat prettig is. Eten is prima. Het is een hele wandeling naar de toiletten. En de handendroger is nog steeds stuk.

Datum van bezoek: december 2019
10 november 2019 beoordeeld

9 november j.l. waren we daar met een groep van 20 mensen om daar lekker een Hoe te eten.
Ik moet eerlijk bekennen dat dit 1 van de betere Wereldkeuken is waar ik ooit geweest ben.
Goed Nederlands sprekende mensen lopen er in de rondte die constant de lege borden weg haalde ( helemaal top ) het eten is er goed en word met aandacht klaar gemaakt.
Het enige minpunt is dat als men naar het toilet gaat men niet de handen kan afdrogen na de boodschap omdat de handendroger het niet doet en de handdoeken op zijn.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die ADAMS Wereldkeuken bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In ADAMS Wereldkeuken geweest? Deel je ervaringen!