Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mooi en schoon hotel. Nette kamers en heerlijk bed. Hotel is nieuw en hip ingericht. Er is een zwembad in het hotel en een gym met echte goede apparatuur.
Er zijn fietsen te leen, en het ontbijt is zeer uitgebreid. Alles erop en eraan.
Hotel ligt iets buiten het centrum. 5 minuten lopen naar het busstation en dan is het met de bus nog 10 minuten.
Parkeren kan bij hotel, is 30 euro per dag.
Een echte aanrader als je Amsterdam wilt bezoeken!

Datum van verblijf: augustus 2019
RonaldE778, Manager van Moxy Amsterdam Houthavens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2019

Hi reiziger6,

Super leuk je review te lezen! Super dat je het leuk hebt gehad :D

Tot snel!?!

Operations Manager

Beoordeeld op 15 mei 2019

Erg leuk hotel op een opkomende locatie! Goed aan te reizen met auto of bus. Er hangt een 'jonge' sfeer, dat vind ik erg leuk. Fijne bedden en leuk dat het hotel een zwembad heeft. Ontbijt is erg goed betaalbaar. Ik kom zeker terug :)

Datum van verblijf: april 2019
RonaldE778, Manager van Moxy Amsterdam Houthavens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2019

Hoi mZmD7URJnyhB,

Dankjewel voor je leuke review! Leuk dat je snel terug komt!

Tot snel! XX

Luitenant #ATTHEMOXY

Beoordeeld op 19 februari 2019

Fijne plek om af te spreken voor het ontbijt. Je hebt een mooi uitzicht over IJ. Ontbijt is 10 euro en ok in prijs kwaliteit verhouding. Leuke inrichting, typisch Nederlandse items ( gymzaal items ).
Beetje onduidelijk waar je je fiets kwijt kan, mag namelijk niet in rek van hotel omdat het voor fietsen van hotel is.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 31 december 2018 via mobiele applicatie

We hebben heerlijke dagen gehad. Vriendelijk personeel! We kwamen met onze zoon en we kregen direct een ruimere kamer op de hoek. Een mooi nieuw en modern hotel. We zaten zo
in het centrum wat met een kind erg fijn is.

Datum van verblijf: december 2018
RonaldE778, Manager van Moxy Amsterdam Houthavens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2019

Hoi hoi Eline v!

Fijn dat jullie een leuk verblijf hadden met de junior ook mee ;)

Tot snel! xx

Peace, Love + MOXY

Lieutenant #ATTHEMOXY
ronald@moxy.amsterdam

Beoordeeld op 30 december 2018 via mobiele applicatie

Ik heb tijdens de Gaypride met mijn vriendin wezen overnachten in het Moxy. Een fantastisch hotel met vriendelijk en goed opgeleid personeel. Van ontvangst tot uitchecken ontzettend welkom gevoeld. De kamer was helemaal in de stijl van de Gaypride gemaakt met leuke accessoires en gadgets. Ook was er een muziek-bingo georganiseerd met draqqueens. Een fantastisch verblijf en zeker een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2018
RonaldE778, Manager van Moxy Amsterdam Houthavens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2019

HoiHoi MJEllen

Fijn dat je een goed verblijf had!!

Tot snel #ATTHEMOXY

Lieutenant #ATTHEMOXY