Beoordeeld op 9 maart 2020

Echt leuk hotel, modern en mooie kamers met een goed uitzicht. Personeel is heel aardig en behulpzaam. Ontbijt was ook goed, genoeg keuze. Lekker koffie en broodjes. Goed ingericht keukentje alles erop en eraan heel fijn voor een langer verblijf.

Datum van verblijf: maart 2020
BridgitP7, Front Office Manager van Residence Inn by Marriott Amsterdam Houthavens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2020

Beste sonh9298,

Bedankt voor uw verblijf bij de Residence Inn Amsterdam en dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling te schrijven.

Het is fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad met ons. Dit vinden wij namelijk erg belangrijk.

Ik zal aan het personeel doorgeven dat u ze aardig en behulpzaam vond.

Hopelijk mogen we u binnekort weer verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Bridgit

bridgit@residenceinn.amsterdam

Beoordeeld op 8 maart 2020

Mooie ruime kamer met heel met mooi uitzicht. Fiine badkamermet alles erop en eraan. Lekkere shampoo, body lotion etc. Super lekkere comfortable bedden, heerlijk geslapen. Ook heel fijn een Nespresso met cups op de kamer. Genoeg kast ruimte.

Kamertip: Heel mooi uitzicht!!
Datum van verblijf: maart 2020
BridgitP7, Front Office Manager van Residence Inn by Marriott Amsterdam Houthavens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2020

Beste WKS-JJ,

Bedankt voor uw verblijf bij de Residence Inn Amstedam en dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling over ons te schrijven.

Wat fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad. Een goede nachtrust hoort bij een goed verblijf dus ik ben blij om te horen dat u heerlijk heeft geslapen.

Mogen we u binnekort weer welkom heten?

Met vriendelijke groeten,

Bridgit

bridgit@residenceinn.amsterdam

Beoordeeld op 3 januari 2020 via mobiele applicatie

De kamers zijn zeker goed en schoon en daarmee zijn we natuurlijk al heel ver. Echter... het restaurant was gesloten en het hotel ligt toch wel erg afgelegen, dus we zijn in de regen maar een eind gaan lopen. Ik wilde een massage en heb de dag voor vertrek meerdere keren met meerdere doorkiesnummers gebeld, maar er werd niet opgenomen. Dus ben ik op de dag van aankomst naar de balie gegaan en daar was ook maar steeds niemand. De tv op de kamer deed ook helemaal niets alsof de batterij uit de afstandsbediening was gehaald. Parkeren kan alleen een heel eind verderop tegen een tarief van eur 30,-. Kortom : mooi gebouw, wel schoon, maar zwak.

Datum van verblijf: januari 2020
BridgitP7, Front Office Manager van Residence Inn by Marriott Amsterdam Houthavens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2020

Dear sjakp,

Thank you for your recent stay with us and thank you for taking the time to provide a feedback to us.

I am sorry to read your review. We really strive for our guests to have a great stay at our hotel and we're sorry you did not leave satisfied.
We have one restaurant in the building but it is closed for the festive period, however we have 4-5 other restaurants in the area what were open already or you could grab some food anytime downstairs in the Moxy hotel as well.
We do have onsite parking attached to the hotel from where you can use a direct elevator to reach your suites.

I hope to have clarified the situation sufficiently. Please do let me know if you have any other feedback you would like to share with me, in order for us to improve our service.

Sincerely,

Bridgit Phillip

Beoordeeld op 12 mei 2018

Heerlijk genoten van een ruim appartement met alle luxe die we ons konden voorstellen. De plek is uniek, fantastisch uitzicht. Ook de service was prima, het personeel vriendelijk en hadden er zin in. Lekker vlakbij het centrum.

Kamertip: Ik weet niets wat er ontbrak.
Datum van verblijf: februari 2018
Ronald E, Manager van Residence Inn by Marriott Amsterdam Houthavens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2018

Hoi famzonderop!

Bedankt voor je super review! Goed om te horen dat je 'alle luxe' had om een fijn verblijf te hebben.

Hopelijk tot snel in de Houthavens.

Ronald Ellen

Beoordeeld op 24 januari 2018

23 januari tot 24 januari 2018 overnacht in het splinternieuwe Tesidence Inn by Marriot in Amsterdam. Een bijzondere suite, voorzien van alle gemakken van moderne elektronica, Internet en telefoon verbindingen, smart tv op een werkdesk met een prachtig uitzicht op Amsterdam en de havens. Een unieke locatie voor zakelijk verblijf of gezinnen met kinderen die langere tijd op een plek in Amsterdam willen verblijven. Vriendelijk en persoonlijk ontvangen op de 9e etage, bar, ontbijt en voorzieningen op de kamer om alles zelf te doen. Heerlijk bedden met ook een smart tv in de slaapruimte. Vriendelijke verzorging op een perfecte plaats nabij hartje Amsterdam. Zeer aan te bevelen. Piet en Ine van veen

Kamertip: Met uitzicht op de haven, de hele dag beweging van Schepen
Datum van verblijf: januari 2018
Ronald E, Manager van Residence Inn by Marriott Amsterdam Houthavens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2018

Beste Piet en Ine van Veen,

Nogmaals dank dat wij u als een van onze allereerste gasten mochten ontvangen. Het is fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest.

Ronald Ellen
Ronald@residenceinn.amsterdam