“Verrassend goed!”

do 4/6
20:00
Geclassificeerd als nr. 1.288 van 4.433 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Centrum
Beschrijving: Welkom bij Bistro Berlage! Zoek je een restaurant in het historische hart van Amsterdam, op loopafstand van het Centraal Station en de Dam? Zoek niet verder - Bistro Berlage is het restaurant dat je zoekt! In deze nieuwe stijl Bistro worden eigentijdse klassiekers voor lunch en diner geserveerd met een Hollands tintje. Het eten weerspiegelt de rijke geschiedenis van het beursgebouw en zijn plaats in Amsterdam. De ingrediënten, veelal lokaal geteeld, worden dagelijks vers aangevoerd en met zorg en aandacht bereid. Heerlijke zomerse lunchgerechten waarvan je op ons terras in de zon kunt genieten. Wat dacht je van een broodje met avocado en gegrilde courgette? Of een Caesar Salad met kip? Het water loopt in onze mond als je leest over deze heerlijke gerechten! Biefstuk of duurzaam gevangen tonijnsteak? Maar ook heerlijke vegetarische gerechten zoals puy linzen of spaghetti van courgette. Reserveer nu snel een tafel! Iets vieren? Onze Bistro is ook geschikt voor groepen tot 50 personen.
19 maart 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten na beursbezoek. Prima kaart en het eten was verrassend lekker. Prachtig interieur! Aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2019

6 maart 2020 beoordeeld

Mooi restaurant aan de Dam, met een uitstekende service.
Het eten is goed met een keurige wijn.
Een restaurant waar we vaker heen gaan.

Datum van bezoek: februari 2020
5 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Drankje gedaan na een tentoonstelling. De zelfgemaakte limonades zijn echt een aanrader. Nette en schone zaak. Mooi authentiek interieur. Vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: januari 2020
28 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer teleurstellende ervaring. Ruim twintig minuten gewacht tot de bediening de bestelling op kwam nemen. Uiteindelijk weggegaan zonder eten. Wachten duurde te lang. Kregen wel onze drankjes gratis. Bediening was duidelijk niet op orde. Erg chaotisch.

Datum van bezoek: december 2019
5 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Waren hier nog niet eerder geweest, maar vonden het een gezellig en mooi restaurant.
Goede en nette bediening.
De Gember thee en cappuccino heeft ons goed gesmaakt.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Bistro Berlage bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Bistro Berlage geweest? Deel je ervaringen!