Vandaag geopend: 00:00 - 23:59

Manieren om Shuttle 2 Amsterdam te ontdekken
vanaf 78,03 US$
Meer info
Beoordeeld op 2 april 2020

Ik zet Direct Vip service bijna maandelijks in voor een Team Building 2-daagse die ik mag verzorgen voor de Gemeente Amsterdam. Direct Vip service heeft een divers team aan chauffeurs. Ze zijn allemaal even vriendelijk en professioneel maar ook gewoon heel gezellig. Bovendien vind ik de prijzen van Direct VIP service heel redelijk! Wat ik verder fijn vind is dat ze snel schakelen, flexibel, redelijk en van hun afspraak zijn. Ik maak inmiddels alweer een paar jaar gebruik van direct VIP service en hoop dat nog heel lang te kunnen doen. Een absolute aanrader!

Datum van activiteit: april 2020
LodewijkH10, Owner van Shuttle 2 Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2020

Biba, ben ook erg blij met jullie.

Dank je voor je Review en zie en spreek je snel

Gr Lodewijk

Beoordeeld op 1 april 2020

Voor een zakelijk evenement met onze Engelse collega's heeft Shuttle2Amsterdam onze mensen heel fijn vervoerd tussen airport, hotel en museum. We hadden een complex programma over verschillende dagen en met veel verschillende tijdstippen en groepen, maar dit was voor Shuttle2Amsterdam geen probleem. Het is allemaal heel keurig verlopen. Duidelijke communicatie, snel geregeld, heldere afspraken, geen enkel gedoe. Precies zoals je het geregeld wilt hebben; je hebt er geen omkijken meer naar. Bedankt!

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 1 april 2020

supergoede service, maar vooral hele gezellige en fijne chauffeurs! op de heenweg was er afsluiting van de ring a10, waardoor ze later waren maar we werden goed geïnformeerd hierover en op de terugweg stond Erwin klaar voor ons! echt top! in oktober hebben we weer hetzelfde event en gaan we zeker weer met shuttle2 Amsterdam!!

Beoordeeld op 1 april 2020

Wij ontvingen in 2018 een delegatie burgemeesters en hoogleraren uit Porto waarvoor we meerdere afspraken op de twee dagen hadden ingepland door heel Amsterdam. We hebben toen voor het eerst met veel plezier en comfort gebruik gemaakt van de diensten van Shuttle2 Amsterdam. Contact per mail en telefoon uitstekend, overzichtelijk en snel. De taxi was steeds op tijd, we hadden een goed contact met de chauffeur die zich zeer verantwoordelijk toonde naar de bezoekers toe. Kortom 300%. Onze nieuwe reserving van Mei wordt gewoon verplaatst naar dit najaar.

Beoordeeld op 1 april 2020 via mobiele applicatie

Met 7 personen opgehaald op Schiphol en gebruik gemaakt voor terug naar het vliegveld. Chauffeur was Op tijd en zeer vriendelijk En zeer hulpzaam chauffeur. Er was veel bagage met amerikaanse gasten. Mooie grote minibus en schoon.
Zeker aan te bevelen .