TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 3 januari 2019 via mobiele applicatie

Tussen kerst en oud & nieuw hier verbleven met 6 personen. Zeer goede service en heel erg vriendelijk personeel. In de bar heel veel keuze in drank en cocktails. Heerlijke whisky gedronken op aanraden van de barman. Overdag een lekkere cheese cake gegeten. Kamer heel erg mooi en ruim met overheerlijke bedden! Zeer aan te raden als je lekker luxe wilt overnachten. Ontbijt dik in orde. Hele grote aanrader. Wel in de wat duurdere klasse maar als je kan zeker doen!

Datum van verblijf: december 2018
PestanaAMS, Res van Pestana Amsterdam Riverside, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2019

Geachte Mla1988,

We zijn verheugd te horen dat u van uw verblijf genoten heeft. Uw positieve woordenover ons hotel worden zeer op prijs gesteld en wij hopen van harte dat u zal terugkeren naar Amsterdam en naar Pestana Amsterdam Riverside. We kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten,
Pestana Amsterdam Riverside

Beoordeeld op 31 december 2018

Het hotel bevindt zich in een mooi monumentaal pand. Het inchecken gaat niet echt soepel. Wij arriveerden om 13.00 uur en de kamer was niet gereed. Dat was geen probleem omdat we tot laat in de avond de stad in gingen. Bij terugkomst om 23.15 uur moesten we weer opnieuw inchecken. Legitimatie,formulieren heel gedoe,niet echt klantvriendelijk.We zijn nog even naar de bar gegaan voor een drankje. De vloer is vies en plakt heel erg. De barman is vriendelijk maar heeft weinig idee van alles. Hij schenkt de rode wijn in witte wijn glazen.Om 12.00 uur sluit de bar. De kamer is functioneel maar niet heel erg groot. Het gordijn is gedeeltelijk van de rail. Het leeslampje is defect.Het bed is hard. Je ligt niet in je bed maar erop.De conciërge was heel goed die begrijpt als een van de weinige hoe het hoort.

Datum van verblijf: december 2018

Geachte heer Moraira,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf in ons hotel.

Wij vinden het verveld te horen dat het inchecken niet naar verwachting liep. Onze excuses hiervoor, net als het niet voldoen aan de verwachtingen van de kamer.
Wij zullen uw constructieve opmerkingen communiceren met het team om onze service te verbeteren.
Wij hopen u op een ander moment te mogen verwelkomen om verbeteringen te kunnen laten zien.

Warme groet,

Beoordeeld op 24 september 2018 via mobiele applicatie

Het Pestana hotel heeft de hooggespannen verwachtingen van een luxe vijfsterrenhotel naar onze mening totaal niet waar kunnen maken.

Bij check-in bleek, na een half uur wachten!, een van onze twee (vooraf volledig betaalde) kamers niet beschikbaar. Er was een cruiseschip gestrand in de stad en deze mensen hadden onderdak nodig. Na veel vijven en zessen toch onze tweede kamer.

Onze kamers. In de kelder, met koffer door de ontbijtzaal. Onder de receptie waar de hele nacht dames op naaldhakken lopen. Nauwelijks geslapen in overigens heerlijke bedden. In de badkamer al veel zaken los/scheef.

De service in de bar ondermaats, lang wachten op bediening en drankjes. Ruim 20 minuten was geen uitzondering. Terras in geen weken schoongemaakt/geveegd.

Ontbijt nog wel grootste desillusie. Je betaalt €25pp extra voor een ontbijt waar voortdurend veel op is (boter, brood, sap, beleg). Ook hier weer erg lang wachten op de bestelde koffie. Met de rekening voor het ontbijt waren ze overigens wel heel snel.

Enige écht vijfsterrenhotel-ervaring was de sublieme service van de conciërge. Hij deed er werkelijk alles aan om ons een topervaring te laten hebben.

Bij checkout bovenstaande gemeld; “Thanks for your feedback”.
In de survey die per mail volgde wederom gemeld. Maand later “Dank voor uw feedback”.

Voor ons geen Pestana Amsterdam meer. Niet de ervaring die je mag verwachten voor deze prijzen.

Datum van verblijf: augustus 2018
PestanaAMS, General Manager van Pestana Amsterdam Riverside, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2018

Geachte Tommy,

Hartelijk dank voor uw verblijf en review.
Onze excuses voor de extreme drukte tijdens uw check-in wegens een grote groep gestrande reizigers die we onderdak konden bieden. We hebben geen hotelkamers in kelders zoals u schrijft. Alleen vanaf de begane grond en hoger. Uw bevindingen betreffende ontbijt zullen we analyseren voor verbeteringsprocessen.

Beoordeeld op 27 augustus 2018

Mooi hotel, me partner er ik zijn tevreden over het uiterlijk van het hotel. Alleen parkeren was een beetje moeilijk Rond om het hotel .Verder de kamer zag er goed uit lekker schoon . En het personeel was ook vriendelijk

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Pestana Hotel Group
PestanaAMS, Reservations van Pestana Amsterdam Riverside, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2018

Beste Mariella,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf in ons hotel.

Wij zijn verheugd te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf.
Indien u ons nogmaals komt bezoeken, kunnen wij een parkeerplek in onze garage voor u reserveren.

Wij hopen u binnenkort wederom mogen te verwelkomen!

Warme groet,

Beoordeeld op 19 augustus 2018

Wij hebben dit hotel gekozen vanwege de ligging t.o.v. theater Carré waar wij een voorstelling hadden geboekt. Prachtige wandeling van 10 min langs de Amstelrivier.

We werden goed ontvangen bij receptie. Waren weliswaar ietsje voor 3-en maar dat was gelukkig geen probleem. We mochten zo onze kamer in. Er is Valet Parking voor €20 per nacht en dat klonk ons als een zeer goede optie.

Wij verbleven in een Deluxe Room. Alles is nog erg nieuw. Temperatuur is goed. Had ietsje groter gemogen en het plafond was wel wat aan de lage kant naar mijn mening. Verder was het een prima.

De sauna (en met name het stoombad) hadden wat heter ingesteld mogen zijn. Had wellicht te maken met het feit dat wij wat later in de avond vlak voor sluitingstijd gebruik maakten van de faciliteiten. Ik ergerde mij wel een beetje aan de handdoeken die eerdere gasten op de ligbedden hadden laten liggen.

Datum van verblijf: juli 2018
PestanaAMS, Reservations van Pestana Amsterdam Riverside, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2018

Beste Joachim,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij Pestana Amsterdam Riverside.
Wij zijn verheugd te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf, de prijs-kwaliteit verhouding en onze service.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.