“Mooi terras”

Geclassificeerd als nr. 2.425 van 4.541 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Oud-Zuid
Wijk: Oud-Zuid
11 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht op een geweldig terras. De zeer attente vriendelijke bediening heeft ons verrast met een smakelijk broodje zalm. Een aanrader. Afgesloten met een heerlijke koffie

Datum van bezoek: mei 2021

23 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie plek op het plein. Jammer dat een klantgerichte houding bij het personeel ontbreekt. Het wil maar niet lukken met dit proeflokaal.

Datum van bezoek: mei 2021
15 februari 2020 beoordeeld

Erg groot restaurant, het eten prima maar veel te duur. De cote du boeuf is geen 80 euro waard. Bovendien weinig bijgerechten. Voorgerechten en nagerechten 15 euro. Veel dure omschrijvingen van de gerechten met simpele ingrediënten. Ik moest er erg om lachen.

Datum van bezoek: februari 2020
11 november 2019 beoordeeld

Ik was gisteren op de Dag van de Mantelzorg in dit Amsterdamse restaurant. De zaal boven werd gebruikt. Deze heeft meerdere ruimtes waar je met mensen kunt zitten en praten. Geborreld en hapjes(voornamelijk gefrituurd). Vriendelijk personeel, maar die moeten zo ver lopen, dat de hapjes al op zijn, voordat ze de achterste zaaltjes kunnen bedienen. Ik ga dit zeker als afspreek plek gebruiken. Pluspunt: ze hebben ook vegetarische kroketjes, patat, en vegetarische hamburgers die lekker van smaak zijn.

Datum van bezoek: november 2019
5 november 2019 beoordeeld

De lunchkaart is aardig maar niet opwindend. Het broodje zalm biedt voor 9,50 beslist te weinig: de ei is kant en klare eiersalade en je krijgt 1 sneetje brood. Wel lekker overigens. De medewerkers zijn snel aan je tafel en checken geregeld of je nog wat wilt. Echt vriendelijk zijn ze niet, in elk geval niet de vrouwelijke medewerkster aan onze tafel. Ze was zeer in haar wiek geschoten toen ik zei dat ik alles ok vond, maar het best jammer vond dat ze voor de thee fair trade thee in plastic theezakjes gebruiken. Ze wilde het niet bespreken of doorgeven en vond het hele begrip microplastics duidelijk onzin. Echt een minpuntje, sinds er voldoende goede alternatieven zijn voor lekkere thee in papieren zakjes (of los). Door haar onaardige en onwillige reactie en de prijzen, geef ik twee sterren.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Het Amsterdamse Proeflokaal bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Het Amsterdamse Proeflokaal geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.