Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Amsterdam
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Hotels in de buurt
Beoordelingen (338)
Beoordelingen filteren
338 resultaten
Waardering van reizigers
296
30
5
5
2
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
296
30
5
5
2
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 338 beoordelingen
Beoordeeld op 25 september 2017

hier verbleven voor 3 nachten bijna 900 euro betaald , bij de inchek kan je zelf je spullen naar boven sleuren , de kamer is mooi bij het eerste zicht !!!
tot je verder kijkt haren en stof van de vorige gasten liggen op de grond ,de volgende dag waren wij in de kamer waneer 1 jongen de kamer begon te kuisen hij is juist 5 minuten gebleven bed opgemaakt en andere handdoeken, niet gekuist op de grond of de badkamer al het vuil is blijven liggen
over het ontbijt valt niet veel te zeggen standaard geen bakkeri wel goede koffie
wel heel slecht geslapen elke nacht lawaai van de straat en van de andere gasten boven ons alles wat er boven u gebeurd hoor je in u kamer
voor ons wat dit een heel slechte ervaring

Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
2  Bedank rafc25
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Chiehong W, General Manager van The Hendrick's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2018

Geachte rafc25,


We willen u onze verontschuldigingen aanbieden voor uw ongemakken en voor ons verlate reactie op uw review.

We snappen dat als u zoveel geld betaald, dat de kamer schoon moet zijn. Dit hebben we zeer serieus genomen en gelijk acties ondernomen met onze schoonmakers. Hopelijk is dit te zien aan het feit dat onze cijfers voor hygiëne hoog zijn gebleven. Dit was een enkele keer voorgekomen en het spijt ons ontzettend dat het bij u is gebeurd.

We willen u wel informeren dat onze ramen extra zijn geïsoleerd. Ook uw feedback over het geluid namen we zeer serieus en meerdere gasten hebben ons geïnformeerd hierover. Helaas heeft het een tijd geduurd, vanwege onze monumentale ramen.

Hopelijk mogen we u nog een keer verwelkomen en kunnen we u laten zien dat we sindsdien veel zijn verbeterd. Als u weer geïnteresseerd bent om te verblijven in Amsterdam, wil ik u mededelen dat september in Amsterdam een erg dure maand is vanwege alle beurzen in de stad.


Met vriendelijke groet,


Chiehong Weng

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 6 augustus 2019

Datum van verblijf: juli 2019
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ChiehongW1, Manager van The Hendrick's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 juli 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ChiehongW1, Manager van The Hendrick's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 juli 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ChiehongW1, Manager van The Hendrick's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 juli 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ChiehongW1, Manager van The Hendrick's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken