TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 12 oktober 2019 via mobiele applicatie

Het hotel was net 1 jaar open op het moment van ons bezoek, alles ziet er dus nog erg nieuw uit.
Zeer mooie luxueuze kamers met alle comfort en mooi uitzicht als je op een hogere verdieping zit.
Geen aparte badkamer, het badkamer meubel staat in de kamer zelf en is best vergelijkbaar met een keukenaanrecht.
Zeer ruime douche net ernaast. Ander concept dan normaal maar wel leuk.
Sauna landschap is erg mooi en netjes, desondanks dat je verplicht badpak moet dragen wat dus meer vervuiling meebrengt en onhygiënischer is. Maar begrijpbaar, anders geraken andere gasten niet in het (kleine) zwembad dat zich achteraan in sauna landschap bevindt.
Zeer uitgebreid, weldadig en erg goed ontbijt. Neem je tijd om hiervan te genieten, je betaald er immers best wel een prijsje voor

Reistype: Reisde voor zaken
Beau_ValkAmsterdam, Guest Relations Manager van Van der Valk Hotel Amsterdam-Amstel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden.
Wat ontzettend fijn om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij Van der Valk Amsterdam-Amstel.

Mocht u in de toekomst nogmaals een bezoekje aan Amsterdam brengen dan staan wij weer graag voor u klaar!

Beoordeeld op 7 oktober 2019

Super hotel. Kamer is zoals op de foto's. Heerlijke bedden. Alles ziet er nieuw uit. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Paar minuten lopen van het metro station Overamstel, met de metro in ca 10 minuten in het centrum. Ontbijt was zeer uitgebreid. Het zwembad is niet groot maar heerlijk verwarmd en net als de wellness een prima ontspanning voor het eind van de dag. Een aanrader dus!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beau_ValkAmsterdam, Guest Relations Manager van Van der Valk Hotel Amsterdam-Amstel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2019

Beste Esther,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden.

Beoordeeld op 7 oktober 2019

Geweldig hotel , goede service , vriendelijk , schoon . Een geweldig super ontbijt . Gezellige bar en goed restaurant.Zeker een aanbeveling waard . Vlak bij tramstation om naar alle hoeken van Amsterdam te reizen.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beau_ValkAmsterdam, Guest Relations Manager van Van der Valk Hotel Amsterdam-Amstel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2019

Beste gast,

Bedankt voor uw mooie woorden!
We vinden het erg fijn om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.

Ik geef de complimentjes graag door aan mijn collega's.

Heel graag tot ziens!

Beoordeeld op 5 oktober 2019

Nachtje weg voor de verjaardag van mijn vriend. De locatie is top, snel in het centrum voor een prima prijsje! Hotel is heel mooi! Houd wel rekening dat je zelf een badjas of badslippers meeneemt als je gebruik wil maken van het zwembad/wellness. Dat was namelijk niet inbegrepen.

Beste Kim,

Bedankt voor uw mooie woorden!
We vinden het erg fijn om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.
Ik geef de complimentjes graag door aan mijn collega's.

Bij de receptie kun je voor €10,- een wellness pakket scoren, met een badjas, slippers, loofah, klei en heerlijke douche spulletjes!

Heel graag tot ziens!

Beoordeeld op 3 oktober 2019

Mooie ruime schone kamer. Heerlijk ontbijt en goede vriendelijke medewerkers. Prim service !
Locatie ligt dichtbij metro station en daardoor was het makkelijk het centrum te snel bereiken.
Echt een aanrader.

Datum van verblijf: september 2019
Jozien v, Guest Relations Manager van Van der Valk Hotel Amsterdam-Amstel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2019

Beste gast,

Bedankt voor deze mooie woorden! Ontzettend fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf in ons hotel. Ik geef de complimentjes door aan mijn collega's! We zien u graag terug.

Jozien (Guest Relations)