Vandaag geopend: 11:30 - 22:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Superleuk!

Hele leuke escaperoom met leuke elementen. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkster. We hadden ... meer lezen

4 dagen geleden beoordeeld
969jurgenc
4 escape rooms gedaan, maar smaakt toch naar meer

We hebben met ons tweetjes hier 4 escaperooms gedaan, welke allemaal heel leuk in elkaar ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
bramvM8920XJ
Lees alle 189 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Amsterdam
vanaf 24,15 US$
vanaf 24,09 US$
vanaf 21,73 US$
vanaf 15,69 US$
Beoordeeld op 14 mei 2020

Zo bijzonder om de Cabin in the Woods remote escape room te doen. Met vriendinnetjes in Amsterdam, Tilburg en Nieuw Zeeland (!) EINDELIJK weer een gezamenlijk uitje. We hebben ons heel erg vermaakt, uitdaging en entertainment tegelijk. We zijn heeel erg benieuwd naar de volgende remote Escape room wordt. Wij gaan hem weer spelen!
In deze coronatijd ideaal vermaak, maar ook daarna omdat we zo ver uit elkaar wonen. En vriendelijk geprijst.
Aanrader dus!

Datum van activiteit: mei 2020
Beoordeeld op 18 maart 2020 via mobiele applicatie

Super, duidelijke instructies en goed georganiseerd. Jessica was echt een top begeleider! We waren met 6 personen en het was precies goed, denk dat als we mer minder waren geweest we minder plezier hadden gehad

Datum van activiteit: maart 2020
Escape_WorldWaterloo, Manager van Escape World Waterlooplein, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2020

Hartelijk dank voor uw review! Wij zijn erg blij om te lezen dat de ervaring zo plezierig is geweest, graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 15 maart 2020 via mobiele applicatie

Leuke escape Room! Heel aardig personeel!! Wij hebben de escape room “missing bride” gedaan! Origineel!!

Datum van activiteit: maart 2020
Escape_WorldWaterloo, Manager van Escape World Waterlooplein, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2020

Hartelijk dank voor deze positieve review! Wij zijn blij om te horen dat u The Missing Bride zo leuk vond, graag tot de volgende keer!

Beoordeeld op 9 maart 2020 via mobiele applicatie

Hele gave escape room, erg mooi en goed gemaakt. We hadden 48 minuten nodig om te ontsnappen. Medewerkers deden het erg leuk.

Datum van activiteit: maart 2020

Beste Erich, hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij om te lezen dat jullie het zo leuk hebben gehad bij ons én zelfs zijn ontsnapt! Graag tot de volgende keer.

Beoordeeld op 28 februari 2020

Vandaag net aan ontsnapt uit een kamer met veel magie. Gamemaster Noureddine heeft ons heel vriendelijk en goed begeleid

Datum van activiteit: februari 2020

Beste Martin, bedankt voor uw review! Wij zijn erg blij om te lezen dat zowel de kamer als ze gamemaster zo positief zijn ervaren. Heel graag tot een volgende keer!