Vandaag geopend: 13:00 - 22:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Remote Escape Room: superleuk om te doen. En niet alleen geweldig voor corona tijd!

Zo bijzonder om de Cabin in the Woods remote escape room te doen. Met vriendinnetjes in Amsterdam ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
167anneliesb
Een verjaardag om niet te vergeten

Super, duidelijke instructies en goed georganiseerd. Jessica was echt een top begeleider! We waren ... meer lezen

Beoordeeld op 18 maart 2020
youssrao783
via mobiele applicatie
Lees alle 183 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Amsterdam
vanaf 22,64 US$
vanaf 25,48 US$
vanaf 22,59 US$
vanaf 26,61 US$
Beoordeeld op 9 maart 2020 via mobiele applicatie

Hele gave escape room, erg mooi en goed gemaakt. We hadden 48 minuten nodig om te ontsnappen. Medewerkers deden het erg leuk.

Datum van activiteit: maart 2020
Escape_WorldWaterloo, Manager van Escape World Waterlooplein, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2020

Beste Erich, hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij om te lezen dat jullie het zo leuk hebben gehad bij ons én zelfs zijn ontsnapt! Graag tot de volgende keer.

Beoordeeld op 28 februari 2020

Vandaag net aan ontsnapt uit een kamer met veel magie. Gamemaster Noureddine heeft ons heel vriendelijk en goed begeleid

Datum van activiteit: februari 2020

Beste Martin, bedankt voor uw review! Wij zijn erg blij om te lezen dat zowel de kamer als ze gamemaster zo positief zijn ervaren. Heel graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 20 januari 2020

Zondag zijn we met vrienden naar escape world geweest. Het was heel leuk. We hebben de flying dutchman gedaan. Deze zou iets makkelijker zijn dan de andere kamers en dat klopt! De puzzels waren uitdagend maar toch goed te doen. Entree is heel ruim en we konden onze spullen kwijt in een net kluisje. Onze Game master Annelotte was een goede host en gaf ons een leuke introductie.

Iedereen in onze groep had al eerder escape rooms gedaan dus we hadden het mogelijk wat sneller door.
Volgende keer gaan we een moeilijkere kamer proberen

Datum van activiteit: januari 2020
Hoofddorp E, Manager van Escape World Waterlooplein, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 januari 2020

Beste Suzanne, hartelijk dank voor uw recensie! Wat goed om te lezen dat jullie The Flying Dutchman een leuke en uitdagende kamer vonden. Op naar de volgende uitdaging; wellicht een kamer met vier sterren?

Beoordeeld op 15 januari 2020

We hebben afgelopen vrijdag de Escape room the Chocolate factory gedaan,
het was een erg leuke kamer waarin we in sneltrein vaart door de film heen gingen. het fijne aan escapeworld is dat ze hun inspiratie uit films halen waardoor het heel herkenbare kamers zijn.

we hadden de kamer in 41:14 gedaan door goed en logisch na te denken zijn we er uit gekomen.

enige min puntje aan Escape world blijft in mijn optiek dat ze nergens de records vermelden. dit zou een leuke toevoeging kunnen zijn.

Datum van activiteit: januari 2020
Escape_WorldWaterloo, Manager van Escape World Waterlooplein, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2020

Hartelijk dank voor uw review! Erg leuk om te lezen dat jullie onze escape rooms zo leuk en herkenbaar vinden wat betreft het thema.

Wij zullen uw feedback meenemen en hopen jullie opnieuw te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 14 december 2019 via mobiele applicatie

Dochter van 13 is met een tiental vriendinnen en twee van de rooms geweest : iedereen super enthousiast. Leuk gemaakt, spannend, interessant. Bedankt!

Datum van activiteit: december 2019
Escape_WorldWaterloo, Manager van Escape World Waterlooplein, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 december 2019

Hartelijk dank voor uw recensie, wat leuk om te horen dat het een geslaagd verjaardagsfeestje was. Wij hopen jullie in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!