“Heel lekker gegeten en ontzettend vriendelijk personeel”
Beoordeling van Steakhouse Tango Grill

Geclassificeerd als nr. 339 van 4.487 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten en ontzettend vriendelijke bediening. We waren met twee kinderen en de ober merkte op dat we aan drie hoofd gerechten genoeg zouden hebben. We kwamen niets tekort. Het was een hele leuke avond.

Datum van bezoek: augustus 2020

8 december 2019 beoordeeld

Het is binnen wel klein en beperkt maar het lekker eten doet je dat zo vergeten!
Aanrader voor steaklovers

Datum van bezoek: december 2019
2 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Rumsteak besteld en was super lekker. Van saus tot frietjes tot bediening. Ook mijn vrienden enorm tevreden. Een echte aanraden!

Datum van bezoek: juni 2019
2 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker burgers en zalm. Vriendelijke bediening. Gezellige locatie dicht bij het Rembrandtplein. Leuke prijs.

Datum van bezoek: juni 2019
21 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel en het kleine terras was aangenaam. Dit gekozen omdat het te druk was op Rembrandtplein en de kinderen zin hadden in zalm (wat op de kaart stond). De zalm was echter nog rauw vanbinnen. Dit hebben ze wel nog bij verwarmd. De grill was middelmatig lekker en de aangeprezen saus kwam vermoedelijk recht uit een pakje (echt niet lekker).

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Steakhouse Tango Grill bekeken, bekeken ook

In Steakhouse Tango Grill geweest? Deel je ervaringen!