Vandaag geopend: 10:00 - 21:30
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Vriendinnenuitje

In maart voor mijn 60ste verjaardag met 28 vriendinnen in groepjes dit spel gespeeld. Leeftijd ... meer lezen

5 weken geleden beoordeeld
mgvr60
via mobiele applicatie
Leuke date

Hebben de City Challenge afgelopen weekend gespeeld als date.Best lastig om originele uitjes te ... meer lezen

Beoordeeld op 21 april 2020
melvinm600
Lees alle 163 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Amsterdam
vanaf 32,01 US$
vanaf 73,00 US$
vanaf 32,57 US$
vanaf 25,27 US$
Beoordeeld op 11 maart 2020
Beoordeling van: City Challenge Amsterdam

Voor de tweede keer de city challenge gespeeld, dit keer met mijn nieuwe team voor wat extra teambuilding. Weer een succes en een echte aanrader voor grote groepen!

Datum van activiteit: maart 2020
Luukze90, Eigenaar van City Challenge Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2020

Beste Bas,

Dankjewel voor je review en goed om te horen dat jullie het leuk hebben gehad.

Beoordeeld op 30 september 2019

In een woord fenomenaal! Wij speelde het spel in twee teams en man wat hebben we genoten van de uitdagingen en visuele aspecten, echt een aanrader!

Beoordeeld op 26 september 2019

Leuk stadsspel met leerzame vragen over Amsterdam en vooral het levende Pacman-spel viel bij iedereen zeer in de smaak <3

Beoordeeld op 25 september 2019

Leuk spel voor teambuilding en voor toeristen een leuke manier om de stad te zien. Daarnaast leuk om in teams te spelen. (Wel even zorgen dat je de juiste route volgt)!

Beoordeeld op 25 september 2019

Het was heel geinig, maar ik denk vooral als je de stad nog niet goed kent. Hadden iets meer vragen ingekund om de wat langere stukken lopen van achtergrond te voorzien

Datum van activiteit: september 2019
Luukze90, Eigenaar van City Challenge Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2019

Beste Kwammierocket,

Goed om te horen dat jullie het leuk hebben gehad en dankjewel voor de feedback. Wij denken (en horen) dat het spel juist ook leuk is voor mensen uit de regio. Toch zullen wij dit meenemen in de volgende update om te kijken hoe we het kunnen verbeteren. Dan zullen we ook meteen wat extra vragen toevoegen om de pauzes tussen de challenges nog interessanter te maken.

Dan hopen we dat het na deze update ook voor jou 5 sterren waard zou zijn ;)

Gr,

Luuk