TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 12 juli 2019

Dit is de 2de nacht. Ik voel me hier al direct thuis! Super moderne en gezellige inrichting en ook een chille kamer. Je hebt een regendouche en een gewoone, ook een tv waar je je device kan op aansluiten, super leuk.
Het eten is hier echt op culinair niveau. Heel vriendelijk personeel ook.

Gelijk of je in de hemel bent!

1000/100 geef ik dit hotel.
Absoluut een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 18 juni 2019

Het was een spontane boeking voor mij, maar ben totaal niet teleurgesteld. Wat een luxe hotel! Vriendelijk personeel en echt schone en mooie kamers. Prachtige uitzicht zowel op de kamer als op de skylounge.

Heerlijk dat ik mijn iPhone kon koppelen met de tv.
Dit is zeker een aanrader voor vele en ik kom hier snel weer terug!!!

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 4 juni 2019 via mobiele applicatie

Super hotel, we mochten onze auto 's morgens al parkeren in de ruime parkeergarage van het hotel en onze bagage achterlaten bij de balie. (inchecken was vanaf 15:00) Zo konden wij mooi optijd de stad in. Nog een pluspunt: de ligging. Metrostation tegenover het hotel, waardoor je binnen een kwartier in het centrum of bij de Arena/ziggo staat.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 19 mei 2019 via mobiele applicatie

Voor een netwerk event bleef ik overnachten. Wat een prachtig hotel! Super vriendelijk personeel, snelle incheck met een onverwachte upgrade, top! De kamer was fantastisch: stijlvol en toch ook heel warm en gezellig, ruim en van alle gemakken voorzien! Fantastisch bed, heerlijke douche, lekkere producten om te douchen en super fijn dat je lekkere koffie en theetjes zelf kunt maken. Leuk dat biotoop plantje! Ik vond de ipad superhandig en cool. Ik vond het wel erg warm op mijn kamer bij inchecken (de zon stond op het raam) en jammer dat de temperatuur niet kouder kon dan 18 graden; 's nachts vind ik het toch lekker om fris te slapen en het raam kan niet open. Fijn dat je de kamer geheel kan verduisteren met een buitenscherm, ik heb heerlijk geslapen. Ook fijn dat je bij boeking je wensen al kan doorgeven: van de lift af ed, dus ik heb een rustige kamer gekregen en fantastisch geslapen ik heb niets gehoord. Super lekker ontbijt genoten: het hele concept sprak mij enorm aan en ik zal hier zeker nog eens komen logeren! Top!!

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 mei 2019 via mobiele applicatie

Een nacht (een kleine 24 uur) in QO Amsterdam, prachtig hotel, nieuw, modern, mooie skybar, goed verzorgd ontbijt. Enige “minpunt” is dat je bij binnenkomst in de kamer even een “wow, hoe vol kan je het krijgen” gevoel krijgt.

Met de metro sta je in 10 minuten echt middenin de stad - met elke 3 a 4 minuten een vertrek.

Behoudens het vinden van een hele lange donkere haar op bed (ter plekke niet gemeld, wat ik misschien had moeten doen in plaats van hier schrijven) geen enkel commentaar.

Datum van verblijf: mei 2019
QO_Team, Team QO van QO Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2019

Beste Carlo,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je QO ervaring te delen. Ondanks dat j eniet meteen hebt gemeld zal ik zeker ons team informeren.

We kijken ernaar uit om je weer in de nabije toekomst te mogen verwelkomen.

groet,
Marlon