Beoordeeld op 7 maart 2019 via mobiele applicatie

We hebben een heel prettig verblijf gehad bij dit hotel. We hadden een S-King studio en alles zag er netjes uit. Schone badkamer, groot bed, tv en een volledige keuken met zelfs een oven! Let er wel op dat het een kingsize tweepersoonsbed is, maar wel met 1-persoons dekbedden. Dat was bij het boeken helaas niet duidelijk. Ook mogen de kastjes in de keuken wel ietsjes aangevuld worden, zodat je niet elke keer hetzelfde kopje of bord afwast. Maar nogmaals: we waren ontzettend blij met de mogelijkheid om zelf te koken.

Het was heel fijn dat we de bagage vast konden afgeven zodat we zonder te zeulen op pad konden terwijl de kamer gereed werd gemaakt. We hadden het nog leuk gevonden om beneden wat te drinken voor vertrek, maar er was helaas geen bar in het hotel. Wie weet in de toekomst? Het was in elk geval een fijn verblijf, we weten waar we moeten boeken als we weer naar Amsterdam gaan.

Beoordeeld op 5 maart 2019 via mobiele applicatie

zeer leuke kamer, zie mij zelf hier zo wonen met mijn vriendin, goede centrale plek, heerlijke nachtrust, zeer vriendelijk personeel en je kan ze zelfs na 12 u nog bellen of je de uitcheck tijd kan veranderen! ben zeer tevreden ga zeker vaker terug komen! aanraader!!!!!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 21 februari 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel, voldoet goed. Geen luxe, maar ruime kamer, goede bedden. Helaas iets te warm: verwarming op 18, raam open maar het bleef 22 graden. Kamer aan de voorkant, en dat betekent wel wat lawaai van de treinen en trams. Maar goede locatie waar voor je geld. Voor Amsterdamse begrippen zeer betaalbaar.

Beoordeeld op 17 februari 2019

Heel goed gelegen. Met Flixbus gereden tot Sloterdijk en dan 5 minuutjes stappen tot het hotel. Vlakbij het station en je staat met de trein heel snel in Amsterdam. Er rijden heel veel treinen per uur, dus dat was helemaal geen probleem. Mooie studio, alles netjes. Studio wel vlakbij de spoorwegen (beetje geluidshinder). Het keukengerei viel wat tegen. Geen gewone drinkglazen, slechts 1 kleine pot en pan, wat koken heel moeilijk maakte. Over het algemeen wel zeker een aanrader! prijs/ kwaliteit zeer goed

Beoordeeld op 16 november 2018

Perfect parkeren onder het hotel voor €15,- per overnachting. Ruime, schone kamers en vriendelijke personeel. De ligging is prima, direct bij het openbaar vervoer en via het hotel kun je ook fietsen huren (€15,-) per dag en ben je binnen 20 minuten midden in de stad. Dit is ideaal om alle bezienswaardigheden te zien.

Datum van verblijf: november 2018