“Fantastische avond”

Geclassificeerd als nr. 113 van 4.436 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de vrijdagavond voordat de restaurants vanwege Corona hier gegeten. We hebben het 7 gangen menu gehad met een indrukwekkende hoeveel amuses. Allemaal van uitzonderlijke kwaliteit. De amuse op basis van komkommer was echt fantastisch.
De 7 gangen waren allemaal zeer goed. De portionering is voortreffelijk en de de bediening van vriendelijk en deskundig. Één en ander werd begeleid door voortreffelijke wijnen waaronder een prachtige Meursault

Datum van bezoek: maart 2020
ArneHeuwekemeijer, General Manager van The White Room, reageerde op deze beoordelingGereageerd gisteren

Geachte heer / mevrouw,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over The White Room.
Wat fijn dat u heeft genoten van uw 7 gangen diner bij ons en dat u ons zo een hoge beoordeling heeft gegeven, dat is het beste compliment wat wij mogen ontvangen. Wij verwelkomen u graag nogmaals in The White Room.

Arne Heuwekemeijer – Hotel Director

21 februari 2020 beoordeeld

gegeten met zijn vieren genoten van een fantastische maaltijd. de kingfish was echt top. ook de pairing met de wijn was mooi in balans.zowel keuken als bediening verstaan hun vak. als je in amsterdam bent moet je hier zeker gegeten hebben. ook het restaurant ziet er schitterend uit

Datum van bezoek: februari 2020
ArneHeuwekemeijer, General Manager van The White Room, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2020

Beste Marco,

Wij vinden het geweldig om te horen dat u zo tevreden was over de maaltijd, wijn en bediening. Fijn dat u zo heeft genoten.

Wij hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen in NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky!

Arne Heuwekemeijer - Hotel directeur

19 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na onze eerdere uitstekende ervaring, een extra stop gemaakt in Amsterdam om hier te lunchen. Nog steeds een prachtig decor, professionele en vlotte bediening, en natuurlijk de uitstekende gerechten. Top van begin tot einde ! Kijken uit naar de volgende keer. Een kleine attentie met Valentijn ontvangen, was thuis nog eens nagenieten.

Beste Ronny,

Wauw, wat een cijfers, fantastisch! Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen in The White Room met ons te delen.

Trots zijn wij op onze gerechten, decor en vriendelijke bediening. Fijn dat u dit ook zo heeft ervaren!

Wij kijken ernaar uit om u opnieuw te verwelkomen!

Arne Heuwekemeijer - Hotel directeur

16 februari 2020 beoordeeld

Eten uitstekend, zeer aan te bevelen. Het is een geweldig restaurant, mooie entourage: fantastisch...maar de sommelier had kennelijk iets te enthousiast aan de kurk geroken..of zoals het in Amsterdam heet: ze was behoorlijk in de lorum. Het minpunt van de avond, anderzijds ook wel vermakelijk: we hebben met verwondering zitten kijken en lachen.

31 december 2019 beoordeeld

Wat hebben wij heerlijk gegeten met vrienden bij de White Room. We zijn verwend met verschillende gangen en een wijn arrangement. De sommelier Isabel vertelde met passie en liefde over de wijnen. De smaken van de wijnen sloten feilloos aan op de heerlijke gerechten.

Wat een top avond!

Datum van bezoek: december 2019
ArneHeuwekemeijer, Hotel Director van The White Room, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2020

Beste Heer/Mevrouw,

Wauw, wat een fantastische recensie! Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. Wij vinden het geweldig om te lezen dat uw diner in The White Room by Jacob Jan Boerma een succes was! Uw lovende woorden over onze sommelier Isabel en de wijn-spijs combinatie worden zeer gewaardeerd en zullen uiteraard worden gedeeld met het team!

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in The White Room by Jacob Jan Boerma!

Arne Heuwekemeijer - Hotel Director

Reizigers die The White Room bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In The White Room geweest? Deel je ervaringen!