“Makkelijk de beste friet van Amsterdam en omstreken.”
Beoordeling van Eiburgh Snacks

Eiburgh Snacks
Geclassificeerd als nr. 3.678 van 4.427 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Zeeburgereiland
Wijk: Zeeburgereiland
21 maart 2020 beoordeeld

Geweldig, als je "binnen" komt zit er een oude Belg aardappels te schillen en als je dan doorloopt wordt je vriendelijk geholpen. En dan de kwaliteit, geweldig.

Datum van bezoek: februari 2020

4 december 2019 beoordeeld

Ieder jaar staan we in december op camping Zeeburg en ieder jaar halen we op de eerste avond hier patat met een snack. Altijd heerlijk. Maar dit jaar wachtte ons een grote teleurstelling. De patat bestond voor minimaal de helft uit kleine hard gebakken stukjes en had de erbarmelijke kwaliteit van de blauwe zakken bij ons om de hoek. De kroket was goed gecremeerd en de betaalde pindasaus hebben ze kennelijk maar zelf opgegeten. We slaan een jaartje over. Ik hoop dat ze binnen twee jaar ontdekken dat ze nu meuk verkopen.

Datum van bezoek: december 2019
26 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wel vaker friet gehaald hier en altijd prima, ook voordat tripadvisor bestond. Goeje pindasaus, en de patat is nog van echte piepers, waar vond je dat nog... Ik kom gauw weer terug, jammer van die 2 gezellige hondjes die hier vroeger rondliepen, hoop dat ze niet in de frikadellen beland zijn...

Datum van bezoek: november 2018
2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon voortreffelijk patatje met! Niet te vet, niet te droog. Krokant lekker. Minpunt... herhalingsgevaar.

Datum van bezoek: september 2018
9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Favoriete snackbar in Oost. Heerlijke verse friet en goede snacks. Auto of fiets kan je voor de ingang kwijt. Snelle service en echt lekker eten.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Eiburgh Snacks bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Eiburgh Snacks geweest? Deel je ervaringen!