“Erg lekker gegeten”

Geclassificeerd als nr. 654 van 4.438 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
16 maart 2020 beoordeeld

Leuke plek in amsterdam . Lekker gegeten leuk menu .
Goede bediening .
Handig via internet je bestelling te doen

Datum van bezoek: maart 2020

6 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooraf gereserveerd. Met 11 collega's hier heerlijk geluncht, alle gerechten vielen goed in de smaak! Aanrader als je in de buurt bent.
Alleen de open keuken zorgt er helaas wel voor wat geur in de kleding.
Pecel salade met kip, burrritos en chicken and waffles waren toppers!

Datum van bezoek: maart 2020
16 februari 2020 beoordeeld

Wat ben ik blij dat ik hier naar binnen liep! Zoekend naar een plekje om te lunchen liep ik spontaan tegen dit plekje aan. In het begin nogal sceptisch niet wetende wat ik kan verwachten uiteraard maar werd gelijk op me gemak gesteld door de heerlijke atmosfeer en muziek. En wat was het eten héérlijk! Soulfood op zn best petje af!

Datum van bezoek: februari 2020
3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker, eens iets anders als gewoon broodje smos, lekker verggie,gezellige zaak, lange wachttijd als je niet online besteld

Datum van bezoek: september 2019
3 september 2019 beoordeeld

Eten was erg goed en de stijl was het restaurant was erg hip. Eten was ook vrij snel bereidt. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Water en Brood bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Water en Brood geweest? Deel je ervaringen!