“Geweldig!”
Beoordeling van Pesca

Pesca
Geclassificeerd als nr. 27 van 4.456 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Centrum
Beschrijving: Theatre of fish! Het openen van een uniek visconcept, waar kwalitatief geweldige vis in een theater beleving tegen ongekende prijzen wordt aangeboden. Een warme, gezellige atmosfeer waarbij de gast participeert in het concept en de bereide vis zelf ophaalt bij de open keuken. Men kiest de verse vis bij de marktplaats waar alle vis uitgestald ligt en het tegen dynamische, betaalbare prijzen aangeboden wordt. Uiteraard zijn er ook heerlijke bijgerechten beschikbaar! Bij de bar bestelt men een bucket met bijhorende lokale bier of een scherp geprijsde fles wijn, voor de ultieme smaaksensatie. De bereide vis haal je vervolgens op bij de visafslag en je deelt de vis met je tafelgenoten! Uniek in zijn soort, een nieuwe beleving, vis terug naar de basis en voor iedereen toegankelijk. Dat is de missie van Pesca!
7 juli 2020 beoordeeld

Vorige week voor de vierde keer hier gegeten en het stelt nooit teleur. Ik woon om de hoek dus het is een makkelijke keuze, maar desalniettemin altijd zeer goed! Als je van vis houdt is dit 'The place to be'. Laat die vijfde keer maar komen!

7 juli 2020 beoordeeld

Wat een genot was dit avondje uit bij Pesca ‘theatre of fish’. Je waant je volledig in een echt theater met de aankleding van het gehele restaurant, de cabaretier op het toilet en de beleving die ze creëren. Het eten was heerlijk en verser uit de zee kan je niet krijgen. Kortom, een aanrader en hier kom ik zeker terug!

Datum van bezoek: juli 2020
7 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben veel geduld moeten hebben , door alle Corona perikelen, maar het wachten is beloond!
Wat hebben ze het daar goed voor elkaar ! Een geweldige heropening! Interieur vernieuwd , mooie ruime plekken!
En aanbod van verschillende vis , nieuwe kaart !
We hebben oa gekozen voor de inktvis ( geen ringen) maar stukjes ! Erg lekker. Knokkels mmm
En daarbij aubergine , geraffineerd klaargemaakt!
Mijn partner ging nog voor de zeebaars en die was subliem !!
Desserts overgeslagen maar die zagen er erg aantrekkelijk uit!
Fijne “ heerlijke” avond gehad!
Grappig detail , personeel spreekt Engels ( moedertaal) en zijn uitermate vriendelijk.

Datum van bezoek: juli 2020
7 juli 2020 beoordeeld

Vorige week voor het eerst weer bij Pesca geweest sinds de heropening. Je kon zien dat het vriendelijke personeel stond te popelen om weer aan de slag te gaan. Zoals altijd heerlijk! Het nieuwe menu bestond o.a. uit kokkels en chevice van kabeljauw, verser dan vers! Hopelijk binnenkort snel weer.

7 juli 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten en de gerechten zijn tot in de puntjes verzorgd! De wijn die we daar dronken was zo goed, deze zou ik graag nog een keer komen proeven!

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Pesca bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Pesca geweest? Deel je ervaringen!