TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 10 maart 2019

Een kleinschalig hotel, excellent gelegen in de Jordaan wijk. Vrij kleine kamer -maar voorzien van het nodige comfort- aan Amsterdamse prijzen. Mooi verzorgd ontbijt. Wat dit hotelletje zo speciaal maakt is de vriendelijkheid van het personeel.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 22 februari 2019 via mobiele applicatie

Geweldig hotel in hartje Jordaan.
Zeer vriendelijk personeel, geweldige ontvangst. Prima schone kamer, welke ruim genoeg is om een paar dagen te verblijven.Goede restaurants en gezellige café's in de buurt

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 4 januari 2018 via mobiele applicatie

Top voor enkele dagen in Amsterdam! Super goed bed en vriendelijke personeel...
de kamer is origineel en mooi. En wij hadden zicht op het water. We kregen zelfs een goodybag mee! Top adres en heel dicht bij het centrum...

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 1 december 2017

Mooi hotel met heel vriendelijke medewerkers. Kamers zijn wat klein maar dat heb je wel in iedere grotere stad denk ik. Fijn ontbijt en altijd een paraplu beschikbaar. We kwamen heel laat aan maar dast was geen enkel probleem. Alles super relaxed.

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 juli 2017 via mobiele applicatie

Ontzettend leuk, gezellig en gastvrij hotel.
De dag van vertrek kregen we nog een goodybag mee met chocolade blikje fris en chips. Nog nooit meegemaakt!

Minpunt is de Westerkerk. Die slaat hele en halve uren, dat moet je er voor over hebbben!

Datum van verblijf: juli 2017