“Ieder gerecht werd lekkerder”
Beoordeling van Meneer De Wit Heeft Honger

Meneer De Wit Heeft Honger
Geclassificeerd als nr. 175 van 4.433 Restaurants in Amsterdam
Wijk: De Baarsjes
Wijk: De Baarsjes
15 maart 2020 beoordeeld

Redelijk intieme inrichting (beneden), uitermate vriendelijk personeel, ieder gerecht werd beter en vis en kip waren echt uitstekend. Wij zijn niet helemaal gewend de tijd te nemen en doorlooptijd van de gerechten is aan de lange tijd.

11 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten onverwachte gerechten aanrader!!
Goede wijn en leuke vlotte bediening!
Ga hier terug komen.

11 maart 2020 beoordeeld

De mediterraanse gerechten zijn gevarieerd, hebben een zeer rijke smaak en vallen heel licht. We hadden ieder het menu van 6 gerechten genomen, maar zouden de volgende keer toch voor 5 gaan. De service is fantastisch en het restaurant straalt een rust uit waardoor je helemaal op kan gaan in de smaken van de verscheidene gangen.

9 maart 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance met een heel vriendelijke bediening. Het eten is mediterraans, met echt een eigen signatuur. Oftewel: anders dan anders. Aan een 5-gangen diner hadden wij meer dan genoeg, de portionering is goed. Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: maart 2020
Meriamatic, General Manager van Meneer De Wit Heeft Honger, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2020

Hartelijk dank voor de mooie woorden!
We zien jullie graag terug!

15 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten en de wijn waren heel erg lekker. Personeel was ook erg attent en vriendelijk. De wijnen die ze aanraden paste perfect bij de gerechten. Wij komen zeker terug

Datum van bezoek: februari 2020
Meriamatic, Owner van Meneer De Wit Heeft Honger, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2020

Fijn om te horen piejogu! We ontvangen jullie heel graag nogmaals :)

Reizigers die Meneer De Wit Heeft Honger bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Meneer De Wit Heeft Honger geweest? Deel je ervaringen!