Opslaan

Lees alle 60 beoordelingen

Google
Populaire tours & activiteiten in en om Alkmaar
Beoordeeld op 11 november 2019

Jammer genoeg nog nooit eerder zo'n nare ervaring gehad bij een escape room als bij deze. Als echte Harry Potter fans, konden we als groep niet wachten om kerst te vieren in deze magische escape room. Enkele dagen voor onze afspraak kreeg een van onze groepsleden echter verdrietig medisch nieuws te horen waardoor het voor haar niet mogelijk was om deel te nemen aan de escaperoom. Als groep wilde wij graag bij haar zijn, vandaar dat wij meteen de escaperoom gebeld hebben in de hoop dat er nog iets te regelen viel met onze reservering. Telefonisch spraken wij met een vriendelijke man van de klantenservice die onze situatie begreep en zei dat wij onze afspraak konden verplaatsen naar een nieuwe datum. Hier waren we ontzettend blij mee dus bespraken wij snel een nieuwe datum waarna wij hem terugbelde binnen een kwartier. Echter kregen wij toen een vrij ongemanierde man aan de telefoon die ons vertelde dat dit een ridicule optie was, en dat ons dit nooit was beloofd. Hij verwees naar 'algemene voorwaarden waarmee wij akkoord waren gegaan', die destijds niet op de site te vinden waren en 'dat onder geen enkele omstandigheid uitzonderingen werden gemaakt op de annuleringstermijn van 168 uur voor bezoek'. Wij waren met stomheid geslagen en ervoeren het contact erg onprettig. Hierop volgde nog zeer onprettig email contact waarbij werd gedreigd met incasso bureaus wanneer wij niet betaalde. Toen ik de consumentenbond belde over onze situatie, waren ze met mij eens dat dit inderdaad in strijd was met de regelgeving en dat wij in ons gelijk stonden, wel vertelde ze mij dat dit een lang en duur proces zou zijn wanneer wij actief stappen zouden ondernemen. Vandaar dat wij ons er uiteindelijk maar bij neer hebben gelegd en hebben betaald voor een uiterst onmagische ervaring. Wellicht een mooie kamer, maar een minder mooie klantenservice.

Datum van activiteit: december 2018
Escaperoom-Alkmaar, Eigenaar van Escaperoom Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2019

Goedemiddag Flo,

Zou je zo vriendelijk willen zijn contact met mij op te nemen?
Dit vind ik een zeer vervelende situatie voor jullie.

Een gepaste oplossing zou hier op zijn plaats zijn.

Jimmy de Haas
06-11929293

Beoordeeld op 1 juni 2019 via mobiele applicatie

Ik had deze escape room al lang op het oog, omwille van het thema en omdat ze voor kinderen vanaf 8 jaar is. Nu waren we in de buurt, dus konden we er eindelijk eens naartoe.
We vonden het een succes! Ik lees in reviews dat het "te weinig HP" zou zijn, maar dat stoorde niet. Het decor en de sfeer zijn echt heel leuk!
De moeilijkheidsgraad is aanpasbaar, dus prima voor een gezin met twee volwassenen, twee tieners (13-15) en een kind (9). Niemand van ons had het gevoel dat hij niet kon meedoen, er was voor elk wat wils. De puzzels waren niet erg moeilijk, maar dat was misschien omdat het een aangepaste versie was.
De ontvangst was ook aangenaam en vriendelijk.
Voor ons was het zeker een fijne activiteit!

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 6 april 2019

Wij waren met vijf vrienden en allemaal hadden we al een aantal keer escaperooms gedaan. In Alkmaar kregen we eerst wat uitleg over de storyline waarna je zelf de kamer in gaat en daar meer ontdekt over het verhaal. Wij hebben destijds de Cabin in the Woods gedaan die echt een aanrader is. Heerlijke afwisseling van denken en doen en een gave aankleding! Uiteindelijk zijn we er net uitgekomen.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 17 maart 2019 via mobiele applicatie

Leuke gezamenlijke activiteit voor gezin met oudere kinderen, collega’s of vrienden. Zit technisch goed in elkaar. Veelzijdigheid, teamwork en creativiteit gevraagd. Zijn geld waard. Voor Kinderen 12+ (?)
Ook geschikt voor bedrijfsuitje (teamwork)

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 17 juli 2018 via mobiele applicatie

Voor een vriendenuitje zochten we een leuke dag.
Zijn in alkmaar bij de escaperoom beland en dit is echt een schot in de roos geweest.
Je hebt lol samen, veel samen werken en de sfeer is geweldig.
Hebben cabin 666 en the mortuarium gedaan.
Zo goed in elkaar gezet, aan alle kleine details is gedacht.
Prima begeleiding door de dames en heren van de escaperoom.
Komen zeker nog eens terug voor 1 of twee van de adere kamers.
Maximaal 6 personen per kamer.

Datum van activiteit: juli 2018