“Een goede buur is beter dan”
Beoordeling van De Buren

De Buren
Geclassificeerd als nr. 15 van 210 Restaurants in Alkmaar
Keukens: Belgisch, Nederlands
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goede buur is beter dan een verre vriend. Dit is zeker een goede buur die ook nog eens voor je kookt en van drank voorziet. Een prettig restaurant op een markante plek langs de gracht. Heerlijke fish and chips, al is de prijs daarvoor wel aan de hoge kant. Goede en vlotte bediening. Zeker de moeite waard.

2 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig zitten en prima eten, maar best aan de prijs. Maar wel echt genieten in het mooie Alkmaar! Prachtige ligging in het centrum.

2 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

de Buren.
Goede maaltijden veel keuze en een mooie locatie.
Zowel binnen als buiten mooie plekjes. Goed voor lunch, borrel of diner

28 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en goed restaurant als je in Alkmaar bent.. genoeg keuze uit de vers bereide gerechten.. de Fish and chips is heerlijk. Een aanrader. Bediening en keuken personeel zeer professioneel en relaxed zodat je rustig van je lunch/diner kan genieten..

Datum van bezoek: juli 2020
24 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten met ons gezin. We werden snel geholpen, service was erg goed. Evenals het eten. Dit was echt van grote en hoge kwaliteit

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die De Buren bekeken, bekeken ook

In De Buren geweest? Deel je ervaringen!