Beoordeeld op 24 februari 2020

Dit hotel ligt net aan de rand van het centrum en op loopafstand van het station. Goed, modern hotel met prettige service en goede schoonmaak. Het hotel heeft een goed uitstraling maar er is ook niets aparts of spannend aan. De kamers zijn rustig en er is geen of nauwelijks rumoer bij de kamers aan de acjterkant. Het is goed van prijs alleen het ontbijt is toch wel aan de dure kant voor de variëteit die je krijgt.
De kamer is op zich ruim en voorzien van alle essentiële zaken en een lekker groot en ruim bad. Goede zeep en verdere voorzieningen: gevarieerd licht een veel elektra-aansluitingen. Wat jammer is, is dat de kamer totaal niet is ingericht. Het is niet saai qua inrichting, maar er mag wel wat aan de muur hangen. Dat geldt ook voor de gangen die totaal eenvormig zijn. Een ander minpunt is dat de gordijnen overal te smal zijn, zowel om de ramen voldoende af te dekken als om gemakkelijk de douche af te sluiten.

Kamertip: Het is rustuger aan de achterkant al is het uitzicht op Alkmaar voor mooier
Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 13 januari 2020 via mobiele applicatie

Hoewel de ontvangst best vriendelijk was, zijn de (vrouwelijke) receptiemedwerksters (op 1 na) best stug. Ze verzorgden ook de bar-en het ontbijtgebeuren met niet veel enthousiasme.
Het comfort van en op de kamer is prima en de kamervrouwen waren wel vriendelijk.
Het is een goed B&Bhotel voor uitstapjes in de omtrek.
Parkeren onder het hotel, tegen betaling.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 17 november 2019

Leuke medewerkers, soms moet je wel eens zelf een drankje vragen maar enfin, prima.

Tja, gewoon een goed hotel, ontbijt wat alles er was, lekker bed.
Douchen in bad is niet mijn ding.

Ik wil er wel weer heen, dat sowieso

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 14 november 2019

Prima hotel. Prijs/kwaliteit verhouding is okee.
Ruime kamer, schoon, met alle faciliteiten die je kunt verwachten van een 4*.
Ontbijt niet overdadig, maar goed. Onbijtruimte cosy.
Binnen 10 minuten te voet in het leuke centrum van Alkmaar. Personeel alleraardigst en vriendelijk.
Hotel is aanrader voor zowel zakelijk als fun.
Wij hebben een top weekend gehad.

Datum van verblijf: november 2019
AmrathHotelAlkmaar, Owner van Amrath Hotel Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2019

Beste Marcel,

Bedankt dat u bent verbleven bij Amrath hotel te Alkmaar.
Fijn dat u een goed verbljf heeft gehad.

Hopelijk tot ziens bij Amrath hotel Alkmaar,

Linde Receptie Amrath hotel te Alkmaar

Beoordeeld op 2 september 2019

Prijs/kwaliteit/ligging (goed te lopen naar het centrum) van het hotel, prima!
Goede bedden, prima ontbijt!
Jammer dat er geen gratis parkeerplaatsen zijn.
Alkmaar is ook een hele gezellige stad. Wij waren er met de lichtjesavond!

Datum van verblijf: augustus 2019
AmrathHotelAlkmaar, Receptie van Amrath Hotel Alkmaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2019

Geachte Heleen R.,

Hartelijk dank voor uw review op Booking.com.
Wat fijn dat u te vreden was met de prijs/ligging en kwaliteit.

Ook vinden wij het erg leuk om te lezen dat u genoten heeft van Alkmaar en de lichtjesavond.

Wij hopen u in de toekomst nog een keer te mogen ontvangen.

Team Amrâth Alkmaar