TripAdvisor
Inbox
Zoeken
Hoogtepunten uit beoordelingen
Een hele fijne vaartocht

Een leuke en gezellige vaartocht naar de Zaanse Schans. Wegens werkzaamheden een een brug, vanaf de ... meer lezen

Beoordeeld op 16 september 2019
Bert v
Mooie minicruise van Alkmaar naar de Zaanse Schans.

Een prachtige dag, eind augustus, voor een boottocht naar de Zaanse Schans. Vertrek in Alkmaar om ... meer lezen

Beoordeeld op 27 augustus 2019
Anita S
Drunen, Nederland
Lees alle 5 beoordelingen

Beoordeeld op 30 april 2019

We hadden prachtig mooi weer. De boot vertrok op tijd, relaxte bemanning, heerlijk eten en zeer goede verzorging met de drankjes. Alles was goed schoon en de boot heeft een huiselijke uitstraling. We waren met 40 mensen. Plaats genoeg. Ook als we allemaal binnen waren. Wij troffen het erg met het weer en konden ook buiten zitten. De rondleiding op de zaanse schans was erg leuk!
AANRADER!!

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 18 juni 2017

Ter gelegenheid van mijn 60e verjaardag wilde ik eens iets anders dan normaal. Uiteindelijk kwam ik terecht bij Alkmaar Cruises en samen met 50 familieleden, vrienden en collega's vertrokken we op de fantastische partyboat voor een tochtje van 4 uur vanuit Alkmaar naar het Alkmaarder- en Uitgeestermeer, door het prachtige Noord-Hollandse landschap. De boot heeft een overdekt buitendek en voor de mindere dagen kun je ook warm en droog binnen zitten op het dek 1 verdieping lager. Het buffet was werkelijk voortreffelijk en er was voor iedereen voldoende te kiezen. Ook de bediening middels het rondbrengen van de drankjes liet niets te wensen over. Door de medewerkers en kapitein wordt een heerlijke relaxte sfeer gecreëerd en iedereen voelde zich helemaal thuis. De kapitein doet tevens dienst als fotograaf en een mooie reportage van zo'n 50 foto's werd mij ter beschikking gesteld. Indien gewenst kan ook eigen muziek afgespeeld worden een voor een eventuele speech is een microfoon beschikbaar. Wat een genoegen en hier zal ik (én de andere gasten) nog lang aan terugdenken. Heel erg de moeite waard dus!

Datum van activiteit: juni 2017