“Niet coronaproof!!! ”

ma 10/8
20:00
Geclassificeerd als nr. 7 van 44 Restaurants in Aalsmeer
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was weer ouderwets goed. De tournedos een aanrader en de scroppino een mooie, lekkere afsluiter. Maar..... de tafels staan zo dicht op elkaar en er staan geen schermen ertussen. Dit kan écht niet! Eerlijk gezegd ben ik (verpleegkundige in een Amsterdams ziekenhuis) er wel van geschrokken.... eigenaar van Joseph... neem ons serieus! Wilt u een dagje met mij meelopen?

Datum van bezoek: juli 2020

9 februari 2020 beoordeeld

Wij waren met z,n 6e wat is het hier gezellig en wat kan je hier top eten van voorgerecht tonijn,cappacio,salade..hoofd heerlijk zachte biefstuk,maaltijd salade ossenhaas ,spareribs..kortom top wij komen hier zeker terug ..ook de serveerster Emma en collega,s dankjewel voor de geweldige service

Datum van bezoek: februari 2020
20 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is heerlijk. Leuke afwisselende kaart met enkele gerechten met Aziatische twist naast de traditionele saté en spareribs.
Tafels staan wel erg dicht op elkaar.

26 december 2019 beoordeeld

Gisteren hier gedineerd met meerdere personen. Ruim drie uur getafeld, voor drie gangen is dit is echt veel te lang. De kerstmenu’s waren op het dessert na goed, het dessert zag er spannend uit maar smaak technisch was het veel minder. Wat wij hadden besteld was niet heel spannend, echter tussen de gangen door moesten wij ruim een uur wachten.
Dit kan en moet gewoon beter. Het restaurant was vol, wellicht te weinig personeel, waardoor wij extreem lang moesten wachten op het volgende gerecht.

25 december 2019 beoordeeld

Na eerder gegeten te hebben teruggekomen voor entourage en kwaliteit.
Gereserveerd (en speciaal gevraagd of dit geen problemen was ivm kerst menu en dit kon zonder probleem) voor kerstavond met 5 personen a la carte. Na binnenkomst leuke tafel (van tevoren gereserveerd) en leuk nieuw interieur.
Eten duurde vrij lang en wij namen allen als hoofdgerecht tournedos wat ook vrij lang duurde. Ondertussen kwam de bediening met (te) grote regelmaat langs de tafel om de drankjes op te nemen.
Een tournedos was te doorbakken en kwam niet goed uit de keuken. Gelijk werd er een nieuwe aangeboden, maar dat duurde helaas ook weer 20 minuten voordat deze op tafel kwam.... en met als resultaat helemaal rauw vlees (de vraag was medium) en overig gezelschap was al klaar met het hoofdgerecht.
Na beklag gedaan te hebben, werd ons medegedeeld dat zij toch last hadden van de grote groepen en dat je inderdaad beter dan geen a la carte kan nemen...
Dat hadden wij nou juist uitvoerig van te voren naar gevraagd of dit een probleem zou kunnen worden en dat was helemaal niet het geval.
Wij waren er voor onze kerstavond klaar mee en vroegen de rekening en of er iets aan gedaan kon worden.
Oplossing was 4 gratis consumpties en klaar.
Persoonlijk hadden wij een andere oplossing verwacht voor dit probleem. Drank werd sneller aangeboden als oplossing.

Reizigers die Joseph Aan de Poel bekeken, bekeken ook

Aalsmeer, Noord-Holland
Aalsmeer, Noord-Holland

Aalsmeerderbrug, Noord-Holland
Amstelveen, Noord-Holland

In Joseph Aan de Poel geweest? Deel je ervaringen!